יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / השוטרים פשטו את המדים ועלו למגרש

השוטרים פשטו את המדים ועלו למגרש

מפגן ספורטיבי יוצא דופן בין יחידות המשטרה המיוחדות של מרחב דן לבין נבחרות כדורגל של בקעת אונו במסגרת האירוע משאירים את האלימות מחוץ למגרש

משאירים את האלימות מחוץ למגרש – נשארים עם האמון ההדדי והשמירה על החוק.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


מתי בפעם האחרונה יצא לכם לשחק כדורגל מול לוחמי היס”מ של המשטרה? אותם לוחמים אשר פועלים 365 ימים בשנה לשמירה על החוק והסדר ברחבי בקעת אונו, התפנו לשעה קלה, ירדו מהמדים , הניחו את הרובים ובאו לשחק כדורגל עם נבחרות הנוער של בקעת אונו בכדורגל.

משאירים את האלימות מחוץ למגרש

על היוזמה הספורטיבית אחראים השוטרים הקהילתיים של אור יהודה, ביחד עם השוטרים הקהילתיים ביהוד וקריית אונו ורכזי עיר ללא אלימות בבקעת אונו. האירוע ‘מוציאים את האלימות מהמגרש’ בא לתת דגש להנות מספורט ותחרויות ספורט ללא שימוש באלימות מילולית ופיזית, ללמוד לכבד את הקבוצה היריבה ולהנות ממשחקי כדורגל ללא שימוש באלימות.

משאירים את האלימות מחוץ למגרש
נבחרת יס”מ דן בכדורגל

במגרש הכדורגל באור יהודה התכנסו נבחרות נוער מרחבי בקעת אונו שהתמודדו במשחקי כדורגל קצרים מול השוטרים המיוחדים של מרחב דן. המפגש הבלתי אמצעי והספורטיבי בין השוטרים לבני נוער מאפשר שיח אחר.
צריך לזכור כי יחידות המשטרה המיוחדות פועלות במשך כל השנה לשמירה על החוק, מטפלים באיומי טרור ופועלים במאבק נגד פשיעה הכל כדי לשמור על אורח חיים נורמלי.
משאירים את האלימות מחוץ למגרש

אל בעיטת הפתיחה במשחק הוזמן מפקד משטרת מסובים, אלי פינטו. באירוע נכחו גן מפקד מרחב דן, ישראל גל, ראש עיריית קריית אונו,ליאת שוחט ראש עיריית אור יהודה.

משאירים את האלימות מחוץ למגרש

ממשטרת ישראל נמסר – “מטרת המשחק בראש ובראשונה להביע תמיכה בחוק הספורט ולגנות את האלימות במגרשים. משטרת ישראל פועלת כל העת תוך שימת דגש למניעת אלימות בספורט במטרה לאפשר את קיומם התקין של משחקים. המשטרה תפעל בנחישות נגד עבריינים שינסו לשבש את מהלכו התקין של המשחק”

משאירים את האלימות מחוץ למגרש
מאיר בכר השוטר הקהילתי של אור יהודה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

סלון. צילום אילוסטרציה canva

ירידה במחירי השכירות באור יהודה

תפריט נגישות