יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / יהוד מונסון / יהוד-מונוסון חוגגת סוכות

יהוד-מונוסון חוגגת סוכות

בשבוע הבא יצויין חג הסוכות בכל רחבי הארץ וגם ביהוד-מונוסון יתקיימו אירועי חג לרווחת התושבים אותם מפיקה עיריית יהוד-מונוסון באמצעות אגף השירות לתושב בניהולה של דולי אידלסון.

סוכות ביהוד

האירוע הראשון הוא הפנינג סוכות אותו מארגנת עיריית יהוד-מונוסון עבור כל תושבי העיר. ההפנינג החגיגי לכבוד חג הסוכות יתקיים בחול המועד, יום רביעי 26/9 בשעה 17:30 בגינת אוקלהומה בעיר. ההפנינג יכלול סדנאות יצירה, מעגל מתופפים, מופע לילדים, סדנת הכנת פיתות, סדנת עולם הדבורים, ועוד פעילויות לכל המשפחה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


סוכות ביהוד

עוד בחול המועד ייפתח פרויקט בתים פתוחים ביהוד-מונוסון במסגרת אירועי 70 למדינה ולעיר. במהלך שישי ושבת (28-29/9/18) יפתחו 11 אומני העיר את בתיהם לציבור הרחב למען יומיים של חיבורים מיוחדים, גיבוש הקהילה העירונית וצריכת תרבות עירונית.

הבתים ייפתחו ביום שישי 28/9/18 בין השעות 10:00-14:00 וביום שבת 29/9/18 בין השעות 11:00-20:00.

בתים פתוחים ביהוד
בתים פתוחים ביהוד


אירוע השיא של סוכות ביהוד-מונוסון יתקיים בצאת שמחת תורה לכבוד הקפות שניות עם האחד והיחיד דודו אהרון שיגיע להופעה מלאה עם כל הלהיטים החמים. אירוע ההקפות השניות הססגוני ייערך ביום שני, 1/10/18 בשעה 20:30 במתחם השמחה בעיר ויחתום את חגי תשרי בעיר.

סוכות ביהוד

את אירוע ההקפות אותו מפיקה עיריית יהוד-מונוסון בשיתוף המועצה הדתית בעיר ותנועת בני עקיבא, יעביר הפייטן שלומי יפרח ובמהלכו יגיע להופעה לוהטת במיוחד כאמור, דודו אהרון. בהחלט יש למה לחכות.

הכניסה לכל האירועים הינה חופשית וללא עלות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות