יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / יהוד מונוסון – פרס הוקרה למתנדבת המצטיינת

יהוד מונוסון – פרס הוקרה למתנדבת המצטיינת

פרס הוקרה הוענק לפולט דולח על תרומתה רבת השנים בתחומים חברתיים וחינוכיים בעיר יהוד מונוסון. הפרס הוענק על ידי משרד הרווחה, ג'וינט ישראל, המוסד לביטוח לאומי

פרס הוקרה למתנדב מצטיין לגב פולט דולח
פולט דלח עם מיכל קדוש מנהלת האגף לשירותים חברתיים ביהוד

פולט דולח, ילידת 1939 תושבת יהוד מונוסון, מילאה שורה של תפקידים התנדבותיים במהלך השנים. כיו”ר ארגון “אמונה” ארגנה במשך שנים רבות קייטנה לאמהות ממשפחות מרובות ילדים בשיתוף עם האגף לשירותים חברתיים בעירייה. הקימה מועדונית לילדים נזקקים שכללה ארוחה קלה, הכנת שעורי בית ופעילויות פנאי והעשרה. מועדונית הופעלה שש שנים על ידי צוות מתנדבות . פולט גייסה תרומות לרכישת ספרי לימוד וציוד לבי”ס עבור  התלמידים הנזקקים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


פולט אף משמשת כיו”ר עמותת “רווחה”, עמותה שהוקמה כדי לתת סיוע למשפחות ובודדים במצבים מיוחדים כמו סיוע במימון ניתוח בחו”ל, סיוע בשיפוץ בית שנשרף, סיוע וליווי בתשלום חובות, סיוע למימון לבר/בת מצווה או חתונה, מבצע קמחא דפסחא וארוחות לנזקקים.

בשלושים השנים האחרונות פולט מפעילה את חנות “חנות בגד זול” בעיר לבגדים משומשים יחד עם 15 מתנדבות העובדות איתה ועוסקות במיון בגדים שנמסרים, סידורם על דלפקים ומכירתם במחיר מינימאלי.

במשך שנים, הייתה חברה בוועד למען החייל והיא מתנדבת פעילה בהכנות לשעת חירום. פולט מסייעת בקליטת עלייה ארגנה להם טקסי ברית מילה וחתונות  ואירחה בביתה משפחות בתהליכי גיור.

פולט הינה דמות מוכרת ואהובה בישוב, עושה את התנדבותה במרץ, בהתלהבות ובמסירות. היא יוצרת אווירה נעימה במקומות בהם היא מתנדבת וסוחפת את האחרים אחריה. היא רואה בפעילותה שליחות, מתייחסת בכבוד ונימוס לכל אדם ומגלה אחריות רבה. בעלה יוסף תומך ומסייע והיא אף מצליחה לגייס אותו לפעילויות התנדבותיות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות