יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / תיכון מקיף יהוד אירח את שר הביטחון בכנס לציון שחרור אסירי ציון

תיכון מקיף יהוד אירח את שר הביטחון בכנס לציון שחרור אסירי ציון

כנס לציון שחרור אסירי ציון בנוכחות של 1500 תלמידות ותלמידים התקיים בתיכון מקיף יהוד היום, יום ג'  (28.11). בכנס השתתפו שר הביטחון אביגדור ליברמן וחבר הכנסת ממפלגתו עודד פורר, ואסירי ציון אידה נודל, אדוארד קוזניצוב, סילווה זלמנסון, וולף זלמנסון, ולדימיר צוקרמן.

השר ליברמן בכנס אסירי ציון בתיכון מקיף יהוד
צילום- דנה שרגא, משרד הביטחון

תלמידי התיכון למדו בשבועות האחרונים על אסירי ציון וצפו בסרט ‘מבצע חתונה’, המספר על קבוצת צעירים שתכננו לחטוף מטוס מברית המועצות, על מנת להעלות לתודעה העולמית את עצם היותם כלואים בברית המועצות ולהגיע בסופו של דבר אל מדינת ישראל.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


שר הביטחון אביגדור ליברמן: “בחזון של עליית יהודי ברית המועצות מעטים העזו לצאת נגד המשטר האכזרי והמדכא ולהוביל את נס המרד. ובגללם אותם אמיצים אנחנו כאן היום, במדינה חזקה ומשגשגת. אנו כאן כדי להודות לאסירי ציון על כל המאבק ויישומו של עיקרון שלח את עמי.  מדינת ישראל עשתה דבר חסר תקדים כשקלטה מיליון ושלוש מאות אלף עולים בזמן קצר, ואפשרה להם להגיע להישגים מרשימים ולתפקידי מפתח בחברה הישראלית – אסיר ציון לשעבר משמש היום כיו”ר הכנסת, אסיר ציון אחר משמש כיו”ר הסוכנות ונוכל להזכיר גם את המבטא הרוסי של שר הביטחון הנוכחי”.

השר ליברמן בכנס אסירי ציון בתיכון מקיף יהוד
צילום- דנה שרגא, משרד הביטחון

ח”כ עודד פורר שהתגייס לטובת העלאת המודעות של תלמידי ישראל בכל הקשור לאסירי ציון, אמר כי “נוכחתי לדעת כי תלמידים רבים מעולם לא נתקלו במושג אסירי ציון, ואין הדבר באשמתם. הנושא הזה חייב להיכנס לספרי הלימוד ולהיות חלק מלימוד ההיסטוריה ותולדות עם ישראל. אני מברך על אירוע זה ועל הכבוד שניתן לגיבורים אלו”.

ראש העיר יעלה מקליס הנמצאת בחופשה שלחה מכתב לשר הבטחון ובו ציינה: “אני מלאת הערכה לתיכון מקיף יהוד המציין את האירוע ולך אדוני השר על השתתפותך, כדי להנחיל לדור הצעיר את החשיבות של המאבק של אסירי ציון, חשיבות שחרורם כאבן דרך לבניית עצמאות עם ישראל בארצו”.

השר ליברמן בכנס אסירי ציון בתיכון מקיף יהוד
צילום- דנה שרגא, משרד הביטחון

חיים בדש, מנהל בית הספר התיכון מקיף יהוד: “דמויות מופת מדפי ההיסטוריה קרמו עור וגידים. גאה להצדיע לאנשים שהם גיבורי על. הקול של יהדות הדממה בשנים חשוכות ואפלות”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות