שבת , אפריל 20 2024
דף הבית / בדה כי הוא נהג הסעות ואנס: כתב אישום נגד תושב יהוד

בדה כי הוא נהג הסעות ואנס: כתב אישום נגד תושב יהוד

פרקליטות מחוז תל אביב (פלילי) הגישה היום לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד תושב יהוד בגין אונס.

מעצר אזיקים
מעצר. צילום אילוסטרציה: Canva

על פי כתב האישום, שהוגש על ידי עו”ד סולי לביא, ביום שבת 16.5.20 בשעות הצהריים ביציאה מחוף הים בהרצליה, נסע הנאשם ברכבו והבחין במתלוננת צועדת.
הנאשם הציע לה עזרה והמתלוננת השיבה שהיא ללא קליטה סלולרית בטלפון הנייד ושהיא מחפשת מונית.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הנאשם הציע להסיע אותה שהוא טוען בפניה בכזב כי הוא נהג הסעות. המתלוננת נענתה להצעה, עלתה לרכב והתיישבה במושב הקדמי שליד הנהג. במהלך הנסיעה עצר הנאשם את הרכב בצידי הדרך וביצע במתלוננת מעשה מגונה תוך שימוש בכוח בניגוד להסכמתה. המתלוננת ביקשה מהנאשם כי יחדל ממעשיו או שיוריד אותה בצידי הדרך.

בהמשך הנסיעה, הנאשם סטה הנאשם מהמסלול ועצר את רכבו בחניון, שם ביצע במתלוננת מעשים מגונים בכוח, מעשי אינוס ומעשה סדום, הכול בניגוד להסכמתה. בנוסף איים הנאשם על המתלוננת שלא תספר על מעשיו ואמר לה כי ידע למצוא אותה שכן “מדינת ישראל קטנה”, בכוונה להפחיד אותה ועל מנת למנוע או להכשיל הליך שיפוטי.

בבקשת המעצר כתב עו”ד סולי לביא: “דומה שאין צורך להכביר מילים על חומרת המעשים המפורטים בכתב האישום, המגולל תקיפה מינית ממושכת קשה וכוחנית של המתלוננת על ידי המשיב. המשיב השתמש במתלוננת ככלי לפורקן דחפיו המיניים וזאת מבלי שהייתה ביניהם כל הכרות מוקדמת ומבלי שהמתלוננת נתנה הסכמתה לכך”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות