יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / יהוד מונסון / נתן בז’ה : ‘אפשר גם אחרת’

נתן בז’ה : ‘אפשר גם אחרת’

שלושה שבועות בדיוק לפני 'יום הבוחר' והעיר יהוד- מונוסון  רועשת וגועשת, כאשר השאלה הכי נשמעת ברחוב היא- מי יהיה ראש העיר?

נתן בז'ה. תוכן מקודם
נתן בז'ה. תוכן מקודם

אחד מהמועמדים המובילים הינו נתן בז’ה, שכיהן כמ”מ וכסגן ראש עירייה בהתנדבות וכבר לפני שנה ויותר החליט לסמן את המטרה- ראשות העירייה. בז’ה אסף נבחרת מייצגת מתושבי העיר, הכוללת צעירים, נשים, מבוגרים ,דתיים ,חילוניים, התומכים בו ומוכנים לעשות את הכל בהתנדבות למען המטרה – בז’ה לראשות העירייה.



רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות יהוד מונוסון  – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? היכנסו לקבוצה – אתר החדשות של בקעת אונו


אומרים עליך שאתה ישר מידי, לא תכונה שמתאימה לראש עיר

“מי אתם רוצים שיוביל את העיר? אדם ללא ניסיון? אדם עם אינטרסים אישיים? לא נחמד? כוחני?  אולי תחמן? אולי לא ישר? מצטער אבל אני ממש לא כזה! במצע שלי אני מצהיר מהם הערכים לאורם אני פועל: יושרה, שירות לתושב ומצוינות – בכל תחום ובכל עשייה.

אני אדם בעל ניסיון מוניציפלי, מכיר את המערכת העירונית מקרוב זה היתרון שלי – אני יודע בדיוק מה נדרש לעשות בעיר,  יום אחרי הבחירות. מזה שנים ניהלתי בפועל ישיבות מועצה בנועם, בהסכמה ובעשייה תכליתית. אני מגיע למרוץ ללא אינטרסים אישים בעיר, אני כן נחמד ונעים הליכות, אך בעיקר אני אדם ישר ואני גאה בכך”.

נתן בתרגיל עורף ביהוד
נתן בתרגיל עורף ביהוד

ישירות למייל – כל מה שקורה בעיר – להרשמה
לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים  – אונו  ניוז


מה המסר שלך לתושבים?

“הגיעה העת לשינוי. לכם כתושבים, יש את היכולת להשפיע על מה שיקרה כאן בחמש השנים הקרובות. אני יודע בוודאות שאתם מעוניינים במנהיגות אחרת ,בראש עיר בעל תכונות חיוביות, שידע בדיוק כיצד לפתור את הבעיות שהעיר ניצבת בפניהם. תנו לי את ההזדמנות להוכיח לכם שאפשר גם אחרת”.

תנו לי להיות ‘הקול שלכם’ במועצת העירייה – הצביעו נתן בז’ה לראשות העיר.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות