יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / ”בשנה הזו נקצור את כל מה שזרענו בשנים האחרונות”: יעלה מקליס בברכת שנה טובה

”בשנה הזו נקצור את כל מה שזרענו בשנים האחרונות”: יעלה מקליס בברכת שנה טובה

"כל האפשרויות מונחות ממש כאן לפנינו. אנחנו צריכים רק להושיט את היד ולגעת"

יעלה מקליס
צילום: דוברות יהוד מונוסון

“השנה אנחנו יכולים לקצור את כל מה שזרענו בשנים האחרונות. הפאזל שהרכבנו מתחבר לתמונה של עיר מתקדמת ומובילה. זה ישתלם לכולנו כבר בעתיד הקרוב”.
ראש עיריית יהוד מונוסון, יעלה מקליס, שהשיגה מהמדינה תקציבי פיתוח חסרי תקדים של 800,000,000 ₪ לטובת יהוד מונוסון, מניחה לפני התושבים חזון של עיר מתקדמת, מודרנית ומובילה. בברכה חגיגית ומרגשת היא אומרת: “זו עומדת להיות שנה של תנופת פיתוח נפלאה. אנחנו מחויבים למנהיגות ולאחריות. אנחנו חייבים את זה לתושבים שלנו”.

ברכה לראש השנה יעלה
תוכן מקודם.

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


התחלה של שנה חדשה. ריח החגים באוויר כבר יוצר אוירה קסומה של יחד. חיבור אישי ואנושי שכל כך אופייני לתקופה הזו וכל כך אופייני לעיר שלנו. אפילו הבחירות לא יכולות לאווירת החג המיוחדת שמחברת בין כולנו ומוכיחה לנו שאנחנו יחידה אחת. עיר אחת. שכנים. שותפים. חברים.

בשבילי, ראש השנה מייצג הבטחות חדשות, תכניות חדשות וציפיות חדשות. כל שנה מתחילה בהמון רצון טוב ובכוונות כנות לשפר ולהשתפר. את השנה הזו התחלנו גם בהבטחות חדשות וגם בקיום של הבטחות ישנות:

ביום ראשון פתחנו את שעריו של בית הספר החדש ע”ש ר’ יהודה הלוי. התרגשתי לראות את צוות המורים והתלמידים עומדים נפעמים בבית הספר החדש שלהם. בכיתות החדישות והיפהפיות. הרגשתי שהגשמתי חלום. אני מאחלת גם להם בכל ליבי שנה של הגשמת חלומות.

אני מרגישה ויודעת שהשנה הזו תהיה מיוחדת. זו תהיה שנה של הגשמת החלומות שחלמנו בשנים שעברו. בשנה הזו נקצור את כל מה שזרענו בשנים האחרונות. העיר שלנו נמצאת בצמיחה ובתנופה. הפאזל שהרכבנו מתחבר ונהפך לתמונה. תמונה של עיר מתקדמת. עיר מובילה.

התהליך קשה לעתים בטווח הקצר, אבל כמה שזה ישתלם לכולנו – כבר בעתיד הקרוב. אנחנו גאים בעיר שלנו, ובקרוב – נהיה גאים בה הרבה יותר. תהיה לנו עיר מתקדמת. מובילה. מודרנית. כל האפשרויות מונחות ממש כאן לפנינו. אנחנו צריכים רק להושיט את היד ולגעת.

אני רוצה לאחל לכל אחת ואחד מכם שנה טובה ומאושרת. שנה של שלום ושלווה, של ביטחון ורווחה כלכלית. שנה של התקדמות אישית וצמיחה קהילתית. שנה של הגשמה ושגשוג.

אני אוהבת את העיר שלנו, את התושבים, את המרקם המיוחד שבנינו כאן.
אוהבת את כולכם בכל ליבי.

שנה טובה ומבורכת!

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות