יום רביעי , מאי 1 2024
דף הבית / הנשים שמאחורי התעשייה הביטחונית: הכירו את תמי מיהוד-מונוסון

הנשים שמאחורי התעשייה הביטחונית: הכירו את תמי מיהוד-מונוסון

תמי עובדת בתעשייה האווירית מזה כעשור, כשבמסגרת תפקידה הנוכחי היא משמשת כראש מנהל נסיעות לחו"ל, ומרכזת את כל האופרציה של נסיעות עסקיות של עובדי המפעל

תמי- ראש מינהל נסיעות חו״ל. צילום:התעשייה האווירית
תמי- ראש מינהל נסיעות חו״ל. צילום:התעשייה האווירית

״האמירה שאין הרבה נשים בתעשיות הביטחוניות היא קלישאה שיש לנפץ״, כך מספרת תמי, תושבת יהוד-מונוסון ועובדת התעשייה האווירית בעשור האחרון.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בראיון מיוחד לרגל חודש האישה, מספרת תמי על תפקידה הנוכחי, ועל תחושת הגאווה כאישה שעובדת במפעל ביטחוני.

ספרי קצת על תפקידך ביום-יום.

“במסגרת תפקידי כראש מינהל נסיעות חו״ל, אני מנהלת ומרכזת את כל האופרציה של הנסיעות העסקיות של כלל עובדי התעשייה האווירית, על כל חטיבותיה ליעדים השונים בעולם. אני אחראית על ההסכמים עם חברות התעופה, בתי המלון ושאר שירותי הקרקע הנדרשים”.

כמה זמן את עובדת בתעשייה האווירית?

“הגעתי לתעשייה האווירית לפני כמעט עשור. לפני כן, עשיתי תפקיד מקביל בחברת טבע. גם שם ניהלתי את מערך הנסיעות לחו”ל של החברה”.

תארי את תחושתך כעובדת בחברה הביטחונית הגדולה בישראל.

“יש לי סיפוק אדיר בעבודה, גם לאור העובדה שאני חלק מהחברה הביטחונית הגדולה במדינה וגם לאור העובדה שהפעילות היום יומית שלי תורמת להצלחה העסקית של החברה.

אני מעורבת בעשייה של הנוסעים מרגע ההתקשרות הראשונית עם הלקוחות הפוטנציאלים, דרך ניסויים כאלו או אחרים ועד ליווי ותמיכה שוטפת של המוצרים”.

איך את רואה את צמיחתן של נשים בתעשייה האווירית, בחברות הביטחוניות ובחברה הישראלית בכלל?

“כשמדברים על חברה ביטחונית, קיים רושם שצמיחתן וגדילתן של נשים בתעשייה הוא מוגבל, אבל מהיכרותי עם לא מעט נשים בחברה, אני יודעת שזו עוד קלישאה שיש לנפץ.

מגוון תחומי העיסוק של הנשים בחברה אדיר, והן מביאות איתן עוצמות ויכולות שונות ומגוונות. בזכות יכולות אלו הן מצליחות לפרוץ דרך לאחרות”.

מה הדבר הבא שהיית רוצה לעשות בתעשייה האווירית?

לפני כ- 4 שנים חוויתי את משבר הקורונה והשפעתו האדירה על ענף התעופה. ניהול מערך הנסיעות של החברה בתקופה שכזו היה אתגר גדול. לרגע חשבנו שהכל נרגע ואז נקלענו לאותה שבת שחורה. מרגע הישמע האזעקות הראשונות, צוות המינהל וסוכני הנסיעות של התעשייה אווירית, הפשילו שרוולים ומאז הם לא נחים לרגע.

אתגר חדש נעמד בדרכנו ולנוכח המצב ומתוך תקווה לימים שקטים ורגועים, אני עוד לא חושבת על הדבר הבא אלא מייחלת לימים שקטים ולשגרת עבודה”.

טיפ שלך לקוראות?

“הטיפ העיקרי שלי לעובדות החברה ולנשים בכלל – האמיני בעצמך, אל תמעיטי מערכך, וכך הסובבים אותך יאמינו בך גם הם”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. עבדתי מולה, היא תותחית!
    ולא היא לא אחראית רק על מפעל אחד אלא כל כל החברה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

הבריכות בטיילת בגני תקווה. צילום: אונו ניוז

האם פועלים זרים דגים את דגי הנוי מהבריכות בטיילת בגני תקווה?

תפריט נגישות