יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / חדשות יהוד מונסון / חטיבת הנח”ל למען הקשישים ביהוד

חטיבת הנח”ל למען הקשישים ביהוד

חיילי חטיבת הנח"ל התנדבו במרכז יום לקשיש ביהוד, במטרה ליצור חיבור בין חיילי החטיבה לוותיקי העיר

התנדבות נחל במרכז יום לקשיש
התנדבות נחל במרכז יום לקשיש

בשבוע שעבר הגיעו חיילי חטיבת הנח”ל להתנדבות במרכז יום לקשיש ביהוד במטרה לחזק את הקשר בין הדור הצעיר לוותיק.



  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות יהוד מונוסון  – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? היכנסו לקבוצה – אתר החדשות של בקעת אונו


רס”ב ליאור גובאני, תושב יהוד המשרת בתור מפקד ימ”ח החטיבה היה בין מארגני הכנס.

במסגרת קורסי העצמה לאנשי קבע שפותח צה”ל למשרתיו, בחר ליאור ללמוד קורס ניהול והפקת אירועים במכללת אורט, פרויקט הגמר של קורס זה כלל הפקת אירוע בקהילה בהתנדבות.
“בחרתי לקחת את חיילי חטיבת הנח”ל ולהביא אותם למרכז יום לקשיש ביהוד“, מספר ליאור ומוסיף: “בחרתי במקום הזה כי אני מתגורר באזור ומכיר אותו, וכשאמרו לנו לבחור עמותות ללא מטרות רווח זה היה המקום הראשון שעלה לי לראש”.

התנדבות נחל במרכז יום לקשיש
התנדבות נחל במרכז יום לקשיש

האירוע כלל בין היתר חידון לחיילים ולאזרחים בנושא העיר יהוד וההיסטוריה שלה. הדבר נתן לאזרחים הוותיקים הזדמנות להעלות זיכרונות עבר ועם זאת העשיר את חיילי החטיבה בידע על העיר, התרבות וההיסטוריה שמלוות אותה שנים. בנוסף נשאלו המשתתפים שאלות על חטיבת הנח”ל הוותיקה על מנת להכיר לקשישים את פועלה היום.

אחר כך המשיכו המשתתפים לפעילות הכוללות משחקי קופסא משותפים ואף הגיע צלם מגנטים בהתנדבות מלאה, משה יוסף אשר חילק למשתתפים תמונות של אלו עם אלו.

“אני חושב שזה היה אירוע מוצלח מאוד”, אומר ליאור, “החיילים מאוד נהנו ולא רצו לעזוב את השולחנות, זו הייתה הפעם הראשונה בה הגיעו חיילים למרכז הזה ואני חושב שזו הייתה ייחודית גם לחיילים וגם לבאי המקום”.

ליאור ציין את הנהלת המועדון שתרמה רבות להצלחת האירוע שהיה בעיניו אירוע מיוחד שלא היה בעבר במקום, עוד רוצה ליאור להודות לחיילים אשר הגיעו בהתנדבות: “הגעת החיילים נעשתה בהתנדבות מלאה, סיפרנו להם על היום הזה והם התלהבו ורצו להגיע, לא נתנו פקודה לאף חייל להגיע וזה בעיני הכי חשוב”, מספר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות