יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / חשד: תושב יהוד תקף ואיים על אשתו מזה 35 שנה

חשד: תושב יהוד תקף ואיים על אשתו מזה 35 שנה

בדיון שנערך היום בבית משפט השלום בתל אביב-יפו, ביקשו חוקרי תחנת משטרת מסובים להאריך בשישה ימים את מעצרו של החשוד, תושב יהוד. האיש חשוד בתקיפה, איומים ופגיעה בפרטיות. בדיון מוקדם יותר בוטל סעיף אינוס בו הואשם החשוד בתחילה

מעצר אזיקים
מעצר. צילום אילוסטרציה: Canva

תושב יהוד בן 57 נעצר ביום שני ע”י המשטרה בחשד שתקף וביצע מעשה אינוס לכאורה באשתו מזה 35 שנה, בזמן שילדיהם נמצאים בבית. מפרוטוקול הדיון שהתקיים ביום שלישי השבוע, על הארכת מעצרו של הגבר עולה כי אשתו מסרה עדות בתחנת משטרת מסובים, בטענה כי הבעל תקף אותה, איים עליה ברצח, שבר את מכשיר הטלפון הסלולארי שלה וכאמור אנס אותה לטענתה.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


עוד עולה מהפרוטוקול כי לבני הזוג, ארבעה ילדים, כאשר שניים מתוכם קטינים. לפי החשד כל ארבעת הילדים שהו בבית בזמן המעשה ושמעו את אימם צועקת.

בדיון ביום שלישי החליט השופט אור ממון להאריך את מעצר החשוד ביומיים בלבד, מאז הדיון הקודם לדיון היום התקבלה החלטה בפרקליטות לבטל את סעיף האינוס בטענה כי אין די ראיות להגשת כתב אישום בסעיף זה.

עם זאת, בדיון נוסף שהתקיים הבוקר, נענה השופט ממון לבקשת המשטרה להאריך את המעצר בשישה ימים כמו בבקשה הראשונית, ומעצרו הוארך עד ליום א’, ה-27.03.

“לעומת עבירה זו (האינוס) ובאשר לחשדות האחרים, החשד התחזק. בוצע עימות וכן נגבו עדויות נוספות אשר תומכות בטענת המתלוננת שהחשוד אובססיבי כלפיה”, דברי השופט ממון.

עו"ד שי רודה
עו”ד שי רודה. צילום פרטי

בא כוחו של החשוד, עו”ד שי רודה מסר: “מרשי מכחיש את החשדות המיוחסים לו, וטוען כי אשתו מעלילה עליו בשל סכסוך שקיים בניהם ובשל הרצון להוציאו מביתם. ביטול החשד של עבירת האינוס היא הראיה לכך.”

אולי יעניין אותך גם: זוכרים שהלילה עוברים לשעון קיץ?קריית אונו: אלימות מינית קשה בין ילדים בגן חובה בעיריהוד-מונוסון: מתי העירייה תפנה את צינורות הבטון מרחוב הרואה?כמה כסף יקבלו עובדי העירייה שלכם לחג הפסח?

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות