יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / יעלה מקליס מברכת את השוטרים

יעלה מקליס מברכת את השוטרים

בטקס דרגות לשוטרים מצטיינים לראש השנה שהתקיים במשטרת מחוז תל אביב בהשתתפות ראשי ערים, קציני משטרה ומשפחות השוטרים. ראש העיר יהוד מונוסון יעלה מקליס, ברכה בשם ראשי הערים - "חגי תשרי ימים של חשבון נפש ימים שבהם אנו לובשים חג ואתם על המשמר"

יעלה מקליס

בטקס נכחו הרב הראשי לישראל הרב דוד לאו, מפקד המחוז, סגל הפיקוד, ראש העיר המארחת תל אביב יפו ומנכ”ל העירייה, ראשי הרשויות רמת גן, בני ברק,  קרית אונו, חולון, מפקד תחנת מסובים אלי פינטו, קצינים, שוטרים ומתנדבים במחוז.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


ראש העיר אמרה כי “חגי תשרי ימים של חשבון נפש ימים שבהם אנו לובשים חג ואתם על המשמר. אתם בניידות הכחול לבן , הירוק, הסמויות, השוטרים, לוחמי מג”ב, והמתנדבים אתם חוסנינו – חוזקנו האמיתי! ”

ראש העיר הודתה לשוטרים ולמתנדבים על המחויבות, המקצועיות והיושרה שלהם, ולמפקדים הודתה על ההובלה והמנהיגות העומדת למבחן יום יום שעה שעה. ראש העיר בירכה על שיתוף הפעולה בין המשטרה וראשי הרשויות וציינה כי פרויקט השיטור העירוני המורכב משוטרים ומפקחים עירוניים מגביר ומעצים את שיתוף הפעולה, מאחד את הכוחות ומשפר באופן מידי את הביטחון האישי של תושבי הערים שלנו ואת השרות שהם מקבלים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות