יום חמישי , מרץ 28 2024
דף הבית / מי מפקח על סניף דואר סביונים????

מי מפקח על סניף דואר סביונים????

בעקבות תחקיר אונו NEWS אודות התנהלות סניף הדואר בקניון סביונים, הוצפה מערכת האתר, בפניות של מאות תושבים כועסים, כעת נוכל לחשוף כי לא ברור האם המקום מפוקח על ידי הרשויות, בגלל מיקומו במקלט ציבורי

דואר סביונים

למעלה מ- 6000 גולשים, נכנסו לקרוא את הכתבה אודות סניף דואר בקניון סביונים, בה תוארה מסכת יחסים בעייתית של מנהלת הסניף אל מול הלקוחות. מאות פניות הגיעו למערכת אונו NEWS עם עדויות על השפלות, יחס מעליב והתעמרות בלקוחות. בשיחה עם מנהל מרחב דרום בדואר עולה תמונה כי הדואר מכיר את התלונות על הסניף האמור, אך לא מצא לנכון לערוך שינוי פרסנולי של הזכיינים. גם בקבוצות הפייסבוק, לקוחות רבים הביעו ביקורת ציבורית נוקבת על ההתנהלות במקום.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


כזכור בכתבה צויינה התנהגות שאינה הולמה לעבר לקוחה שהגיעה עם בנה הקטן, כאשר רצה לפתוח את בקבוק המים שלו, צעקה לעברו מנהלת הסניף שאסור לשתות מים בסניף הדואר כי זה גורם לסימנים על הריצפה. בהנהלת הדואר ביקשו להתנצל בפני הלקוחה על הדברים, אך הנושא ממשיך להסעיר לקוחות רבים שנאלצים להגיע אל המקלט בקניון סביונים, המשמש משנת 2006 סניף דואר.

מעבר להתנהלות הבעייתית של סניף הדואר, עולה כי הוא נמצא בתוך מקלט ציבורי, בשעת חירום אלפי מבקרי הקניון אשר יאלצו   להכנס למקלטים, ייתקלו בבעיה, כי רבים מהם מושכרים לבתי עסק. אומנם פיקוד העורף מעודד שימוש דו תכלייתי במקלטים ציבוריים, עם הנחיות מחמירות וברורות, השאלה מי אוכף את הנחיות פיקוד העורף???
מהם התנאים להפעלת מקלט כמקלט דו תכליתי?
• ציוד או ריהוט קבוע עד 20% משטח המקלט הכולל.
• ניתן לפנות את הציוד תוך מקסימום 4 שעות ממתן התראה לפינוי ע”י פיקוד העורף או הרשות המקומית.
• אסור להחזיק כל ציוד או חומר דליק, רעיל או אחר לרבות ציפוי קירות או תקרות.
• חובה להתקין תאורת חירום.
• המקלט יצויד בציוד שחובה להחזיק בו ע”פ תקנה או הוראות פיקוד העורף.
פיקוד העורף רשאי לבטל או לצמצם רישיון כללי או לגבי מקלט מסוים וכן לאסור השימוש במקלט למטרות האוסרות אם לא מתקיימים התנאים המגבילים.
הנחיות פיקוד העורף קובעות, כי ציוד או ריהוט קבוע, צריך להיות בשטח של עד 20% משטח המקלט, האם כך הדבר בסניף הדואר?
דואר סביונים

מבדיקה במקום, עולה כי ציוד וריהוט קבוע תופסים יותר מ50% משטח המקלט, האם עיריית יהוד הגוף שאמור לפקח ולאכוף על הנחיות פיקוד העורף, ביקרו במקום ואישרו את הדבר??

תגובות –
מהנהלת קניון סביונים נמסר בתגובה: “הנהלת הקניון עושה את מרב המאמצים על מנת להציע מגוון שירותים בקניון ובמטרה לשמור על צביונו הקהילתי. במסגרת זו, משנת 2006 פועל בקניון סניף דואר לשירות הציבור. הסניף ממוקם במרחב מוגן בכפוף לאישורים חתומים של פיקוד העורף, אשר נתן הסכמתו לשימוש דו תכליתי במתחם, בכפוף לתנאים המעוגנים בהסכמי השכירות.”
מדואר ישראל נמסר כי הנושא ייבדק מול הסוכנת ויטופל לשביעות רצון הלקוחות. נושא רישוי המבנה יבדק מול הנהלת הקניון
עיריית יהוד – עד לפרסום הכתבה לא התקבלה תגובה מעיריית יהוד בנושא.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

שעון קיץ 2024

שעון קיץ 2024: זוכרים שהלילה עוברים לשעון קיץ?

תפריט נגישות