שבת , אפריל 27 2024
דף הבית / משרד החינוך: ירידה באחוז הזכאות לבגרות ביהוד מונוסון

משרד החינוך: ירידה באחוז הזכאות לבגרות ביהוד מונוסון

כך עולה מנתוני התמונה החינוכית שפרסם משרד החינוך, בשנים 2021-2022 נרשמו ירידות גם בזכאות לבגרות 5 יח"ל אנגלית ומתמטיקה, תיכון מקיף יהוד ממשיך להציג הישגים עם 91.8%, במקום השלישי אחרי קריית אונו ואור יהודה

תלמידים בכיתה. צילום אילוסטרציה canva
תלמידים בכיתה. צילום אילוסטרציה canva

ירידה באחוז הזכאים לתעודת בגרות ביהוד-מונוסון, כך עולה מנתונים שפרסם משרד החינוך במסגרת שקיפות לחינוך.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הנתונים מתייחסים לשנים 2021-2022 ומהם עולה כי 89.7% מתלמידי התיכונים בעיר סיימו עם תעודת בגרות מלאה. למרות הירידה, מדובר עדיין במספר גבוה בהרבה מהממוצע הארצי העומד על 75.9% זכאות.

ירידות נרשמו גם בזכאות לתעודת בגרות עם 5 יחידות אנגלית (65.5% בתשפ”ב לעומת 68.3% בתשפ”א) וב-5 יחידות מתמטיקה(18.9% בתשפ”ב לעומת 20.75 בתשפ”א), אך עדיין מדובר בנתונים גבוהים מן הממוצע הארצי.

ומה קורה בתיכון מקיף? בתיכון המוביל בעיר סיימו בשנת תשפ”ב 91.8% זכאים לתעודת בגרות, כשהממוצע הארצי עומד על 76%. לשם השוואה, בתיכון בן צבי בקריית אונו נרשמו 95.4% זכאים לבגרות, וביובלים באור יהודה 96.8%.

70% מהתלמידים בתיכון סיימו עם 5 יחידות אנגלית (ירידה של 1.2% לעומת תשפ”א), ו-20.4% סיימו עם 5 יחידות בגרות במתמטיקה (ירידה של כ-0.5%). הנתונים גבוים באופן יחסי מן הממוצע הארצי.
בשנת תשפ”ב רשם התיכון המוביל 20.6% זכאות לבגרות מצטיינת (ירידה של כחצי אחוז לעומת תשפ”א). המספרים גבוהים מהממוצע הארצי, שעומד על 13.5% בלבד של בגרות מצטיינת.

אולי יעניין אותך גם:כמעט מושלם: 99% זכאות לבגרות בתיכון גבעת שמואל

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

התיכון החדש בקריית אונו. הדמיה: דאטום אדריכלים ומהנדסים יועצים

עצומה בקריית אונו: “קראו לתיכון החדש על שם אל”מ אסף חממי ז”ל”

תפריט נגישות