יום חמישי , יולי 4 2024
דף הבית / עוד תוכנית התחדשות עירונית ביהוד מונוסון יוצאת לדרך – 1083 דירות חדשות

עוד תוכנית התחדשות עירונית ביהוד מונוסון יוצאת לדרך – 1083 דירות חדשות

במסגרת התוכנית ייהרסו 328 יחידות דיור ישנות במתחם בן צבי-כצנלסון בעיר, ובמקומן ייבנו 1,083 דירות חדשות ב-16 בניינים בני 5-16 קומות. התוכנית, שהפקידה היום הוועדה המחוזית מרכז, מבוצעת על ידי חברת ICR בשיתוף פעולה עם עיריית יהוד-מונוסון

פרויקט יהוד מונוסון ICR קרדיט הדמייה אלכס לובימוב (1)
פרויקט יהוד מונוסון ICR . קרדיט הדמייה: אלכס לובימוב

התוכנית הופקדה – 1,083 יחידות דיור חדשות ייבנו ביהוד-מונוסון. הבוקר (ב’) הפקידה הוועדה המחוזית מרכז את התוכנית, במסגרתה יבוצע פינוי-בינוי לכ-328 דירות ישנות במתחם בן צבי-כצנלסון, ובמקומן ייבנו 16 בניינים חדשים, בני 6-15 קומות.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


התוכנית כוללת כאמור בניית 1,083 יחידות דיור, מתוכן 192 יח”ד קטנות (בגודל של 55 מ”ר) ובנוסף 1,200 מ”ר עבור שטחי מסחר, כ-14,000 מ”ר עבור מבני ציבור ותוספת של כ-2.6 דונם אשר יוקדשו לשטח ציבורי פתוח המתוכנן במרכז המתחם.

התכנית ממוקמת בצומת הרחובות כצנלסון ומוהליבר, כאשר רחוב כצנלסון עתיד להוות ציר רוחב משמעותי בעיר, ויתחבר מזרחה עד לכביש 40, וזאת כחלק מהקמת שכונת “מגשימים” החדשה.

חלקה של ICR בפרויקט עומד על 894 יח”ד. הכנסות צפויות עבור חלקה של ICR בפרויקט: כ-1.5 מיליארד ש”ח.

מדובר בתוכנית שהיא חלק מתהליך התחדשות עירונית של האזור, כאשר תכנית זו משלימה את ההתחדשות של הרחובות כצנלסון ומוהליבר המרכזיים בעיר יהוד, ומאפשרת הקמה של שדרות עירוניות פעילות הכוללות מסחר, מדרכות רחבות ומוצלות, ותחבורה ציבורית המשרתת אותם.

התוכנית נערכה בשיתוף פעולה מלא עם עיריית יהוד, וקיבלה את ברכת הוועדה המחוזית אשר ציינה את חשיבותה ותרומתה לחידוש העיר ולהגדלת מלאי יחידות הדיור החדשות בה.

אמנון סעד, ראש העיר יהוד-מונוסון: “הפרויקט המדובר במתחם בן צבי-כצנלסון הוא תוצאה של השקעה וחשיבה מרובות, שנועדו לתת מענה הן בהיבט התחבורתי והן בהיבט של בניה חדשנית בסטנדרטים גבוהים המבטיחים איכות חיים ובטיחות.

בתהליך, יצרנו חיבורים ושיחות עומק על מנת להרחיב את שיתופי הפעולה עם הגורמים הרלוונטיים – אני שמח שהגישה שאותה אני מוביל תורמת להתנעה במהירות של הפרויקט ובכך מבטיחה את הישארות הדור הצעיר בעיר”.

מורדי שבת, מנכ”ל ICR: “חברת ICR שמה לה ליעד להיות פעילה באזורי ביקוש הן בעולמות ההתחדשות העירונית והן בפרויקטים יזמיים מבטיחים, שנהנים מנגישות תחבורתית מצוינת. אנו מאמינים בעיר יהוד שנמצאת בתנופת בנייה והתחדשות, ומושכת אליה אוכלוסייה חדשה, צעירה ואיכותית”.

מורדי שבת מנכל ICR צילום אמיר לוי (1)
מורדי שבת מנכל ICR. צילום: אמיר לוי

התכנית נערכה על-ידי משרדי האדריכלים: סטודיו MA ודודי גלור אדר’.

ICR נמצאת בימים אלה בתנופת עשייה ובנייה עם 7 פרויקטים בביצוע ו-7 פרויקטים בשיווק הכוללים כ-2,000 יח”ד. סה”כ מקדמת החברה כ-50 פרויקטים בשלבי תכנון שונים ברחבי הארץ המהווים כ-15,000 יח”ד, כאשר כ-30 מתוכם בתחום ההתחדשות העירונית אשר כוללים כ-12,000 יח”ד למגורים.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. בנייה בלי חשיבה. עוד פקקים בלתי נגמרים בכל בוקר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מנופים. צילום אילוסטרציה canva

הרשות להתחדשות עירונית הכריזה על מתחם פינוי-בינוי חדש בקריית אונו

תפריט נגישות