יום חמישי , מרץ 28 2024
דף הבית / יהוד מונסון / 186 דירות ייבנו במונוסון

186 דירות ייבנו במונוסון

לאחר שסיימה לשווק, לבנות ולאכלס בהצלחה את שני השלבים הראשונים בפרויקט הפינוי והבינוי "מונוסון", החלה השבוע אשדר מקבוצת אשטרום, בשיווק השלב השלישי של הפרויקט שיכלול 186 יחידות דיור ב- 3 מגדלים.

אשדר מונוסון

פרויקט “מונוסון” ביהוד מונוסון, כולל 10 בניינים בני 16 קומות כל אחד ו-620 דירות בסך הכל. פרויקט המגורים היוקרתי, כולל הריסתם של 200 יחידות דיור ובניה מחדש של השכונה במסגרת תהליך מקיף של התחדשות עירונית. הפרויקט, שבנייתו החלה בשנים האחרונות, מוקם על  עתודת הקרקע האחרונה לבנייה ביישוב.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בשבוע שעבר, ערכה החברה אירוע מכירות חגיגי לרגל ההשקה, במהלכו אפשרה אשדר לרוכשים ליהנות ממבצע מימון 20%-80% וכן מהטבת “חבר מביא חבר”, במסגרתה, לקוחות אשדר שחבריהם ירכשו דירה בפרויקט, יקבלו שובר לחופשה בחו”ל ע”ס 10,000 ש”ח. מועד אכלוס השלב השלישי צפוי להיות במחצית הראשונה של 2020.
בפרויקט דירות 4 ו- 5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. בחזית הבניינים מתכננת העירייה את הקמתו של פארק ציבורי בשטח של כ- 20 דונם, שישרת את תושבי הפרויקט והסביבה. דירות 4 חדרים בשטח של 113 מ”ר + מרפסת 18.5 מ”ר, מוצעות למכירה במחיר של החל מ- 2.15 מיליון שקל. דירות 5 חדרים, 130 מ”ר+ 18.5 מ”ר מרפסת, מוצעות למכירה במחרי של החל מ- 2.5 מיליון שקל. פנטהאוז ששטחו 221 מ”ר+ מרפסת 95 מ”ר, מוצע למכירה במחיר של 4.65 מיליון שקל.

עד כה, פונו בפרויקט שיזמה אשדר, בשיתוף עם חברת ענב, 100 בעלי דירות קיימות  ורובם כבר התאכלסו בדירותיהם החדשות. יתר המשפחות, יפונו במסגרת השלב הנוכחי והם צפויים להתאכלס במעונם החדש, תוך שנתיים וחצי. “אחד מהקשיים בפרויקט פינוי בינוי הוא המורכבות של הרמת פרויקט אדיר ממדים שכזה, והתיאום הנדרש בין גורמים רבים: הדיירים, הרשות המקומית והחברה היזמית. בפרויקט במונוסון למשל, הדיירים חיכו יותר מ-15 שנה לתחילת תהליך הבנייה”, אומרת רחלי בריזל, סמנכ”לית השיווק של חברת אשדר. “פעמים רבות, מתחמים שלמים של בניינים ישנים ורעועים, אשר מיועדים לתכניות התחדשות עירונית, לא זוכים לממש את הפוטנציאל שלהם ולעבור פינוי בינוי, בשל התנגדויות מצד גורמים שונים. לאורך השנים, הרשויות המקומיות ורשויות התכנון המחוזיות הערימו קשיים על היזמים, אולם כיום נראה שהמגמה משתנה, ומקבלי ההחלטות בוועדות התכנון מבינים את החשיבות הרבה שיש לפרויקטים מסוג זה הן מבחינה סביבתית והן מבחינת מחירי הנדל”ן”, מוסיפה בריזל.

אשדר מקבוצת אשטרום הינה אחת מחברות הבניה המובילות בישראל. החברה פועלת בתחום ייזום הבניה למגורים ומתמחה בהקמת שכונות המשלבות בנייה למגורים, מסחר, פיתוח שטחים ירוקים ומבני ציבור. החברה הינה מהחלוצות בתחום פרויקטי ההתחדשות העירונית פינוי-בינוי ותמ”א 38 ובמהלך למעלה מ-40 שנות קיומה הקימה פרויקטים רבים הכוללים למעלה מ- 20,000 יחידות דיור וכיום מעורבת בייזום, תכנון ובהקמת פרויקטים למגורים בהיקף של מעל 11,000 יחידות דיור, הפזורים ברחבי הארץ. מאז היווסדה, ביססה לעצמה מוניטין של חברה בעלת איתנות פיננסית,  אמינות גבוהה ומקצועיות ללא פשרות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

התחדשות עירונית. צילום אילוסטרציה canva

משרד השיכון ירחיב את הסכם הגג עם יהוד מונוסון ואור יהודה

תפריט נגישות