יום חמישי , מאי 2 2024
דף הבית / יעל, יעלה, עמליה – והכיסאות הריקים ב 1 בספטמבר

יעל, יעלה, עמליה – והכיסאות הריקים ב 1 בספטמבר

כתבת מעקב - שביתה בבית הספר הרצל בתחילת שנת הלימודים. כחלק ממאבק ההורים ועיריית יהוד, לא יתקימו לימודים בבית ספר הרצל ב - 1 בספטמבר. ההורים והעירייה יפעילו בית ספר אלטרנטיבי, כך על פי התוכניות

הפגנה ביהוד

הפגנות הנהגת הורים נוספת בבית ספר הרצל ביהוד, התקיימה אתמול בערב בנוכחות יעלה מקליס, ראש העיר יהוד מונוסון אשר מובילה  יחד עם ההורים את המאבק במשרד החינוך אשר הסכים להשיב את המנהלת שיצאה לחופשה ורק בזכות עתירה שלה לבית המשפט, התכופף משרד החינוך והשיב את המנהלת לעבודתה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


ראש העיר יעלה מקליס – “נציגי הנהגת ההורים הודיעו לי הבוקר על כוונתם להשבית את הלימודים. אני תומכת בהנהגת ההורים של בי״ס הרצל ובפעילותה לטובת התלמידים”

נציגי הנהגת ההורים אשר מייצגים למעלה מ400 הורים, מסרבים להשלים עם רוע הגזירה וטוענים כי משרד החינוך פוגע ברצף הניהולי של בית הספר ובכך מסכן את חינוך התלמידים. בישיבה משותפת, החליטו הבוקר נציגי ההורים והעירייה, כי הורים המבקשים לא לשלוח את ילדיהם ב-1 בספטמבר, העירייה תארגן עבורם, פעילות לא בבית הספר.

גורם בעיריית יהוד מסר – ראש העיר ומנכל העירייה עושים ככל שעל יידם לתמוך בהורים, במצב העצוב שנוצר בבית הספר.  אין ספק שהאצבע המאשימה מופנה למשרד החינוך שיכול היה לפני הדיון המשפטי למצוא לה מקום אחר בתנאים אותה היא דרשה אך שם העדיפו להפקיר את ילדי העיר ולזה אנחנו לא נסכים. זאת הולכת להיות שנה קשה בתולדות בית הספר, אחרי שנה פורחת עם עדי מינץ מנהלת שהגיעה רק לשנה ועשתה עבודה מדהימה.

הפגנה ביהוד

מספר אחד ההורים, מצוות המאבק בחזרת המנהלת – “אם חשבו במשרד החינוך ובעירייה שאנחנו פראירים ונפקיר את חינוך ילדינו. מחכה להם שנה רצופת משברים. בית ספר לא יתנהל כמו שצריך. כולם יצטערו שזה המהלך שהיה כאן. אמרנו ונחזור שוב. עמליה חימוביץ מנהלת מחוז מרכז אכזבה בגדול, אנחנו מודים לראש העיר שמגלה כאן מנהיגות וקוראים לה להכריז על משבר אמון בבית הספר ולהקים תוכנית חירום. הכוללת תקציבים מיוחדים לבית הספר, גיוס מפקח מטעם העירייה למעקב על פעילות המנהלת ובית הספר. יש כאן 400 הורים שדורשים חינוך לילדים שלהם, ולא נסכים שילדינו יהיו בני ערובה של מנהלת שלא רוצה לחזור לכאן”.

על פי התוכנית, ב – 1 בספטמבר הלימודים יושבתו, העירייה תכין הפנינג אלטרנטיבי לעולים לכיתות א’, לא בבית הספר, כדי לא לפגוע ברגשות הילדים. נציגי הנהגת ההורים דרשו מהעירייה גם להחריף את השביתה מעבר ליום הלימודים הראשון וכעת נבנית תוכנית גם לשאר ימות השבוע, ככל הנראה במתנ”ס העירוני.

במשרד החינוך סרבו להגיב
מעיריית יהוד מונוסון נמסר – ״ראש העיר נפגשה הבוקר עם הורי בית הספר שהודיעו לה באופן נחרץ על השבתת הלימודים ב-1 בספטמבר ובפעולות נוספות שבדעתם לנקוט. ראש העיר תומכת בהנהגת ההורים של בי״ס הרצל ובפעילותה לטובת התלמידים״.

הפגנה ביהוד

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

בשביל הנופלים קרדיט בשביל הנופלים (14)

בשביל הנופלים: לצעוד ולהכיר את הארץ דרך סיפור חייהם של הנופלים

תפריט נגישות