יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / חילופי משמרות במשטרה: שי תירם מונה לקצין אג”מ החדש

חילופי משמרות במשטרה: שי תירם מונה לקצין אג”מ החדש

סגירת מעגל עבור מי שינהל את אגף המבצעים. תירם, תושב יהוד, מודע לתקופה המאתגרת: "יכולים להתמודד ונעבור את זה".

קצין אג''מ החדש. צילום: דוברות המשטרה
קצין אג''מ החדש. צילום: דוברות המשטרה

לאחר 26 שנה במשטרה במגוון תפקידים, שי תירם, בן 48 נשוי + 3, מונה לתפקיד קצין אג”מ אחרי שקודם לדרגת סגן ניצב.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


תושב יהוד שימש  כראש השירות במרחב דן בחמש שנים האחרונות בת”א.” חזרתי הביתה אחרי שש שנים בגלות, גדלתי במרחב דן וחזרתי, זו מין סגירת מעגל. התחלתי ב-1994 בתפקיד סייר” סיפר תירם.

מה זה בעצם קצין אג”מ?

“כל מה שקשור בהפעלת כוח בשטח, אגף מבצעים, יס”מ וסיור. אני המנחה בגדול של אגף המבצעים ומפעיל את הכוח ברמה המרחבית. מרחב דן חולש על אזורי הערים ר”ג, גבעתיים, בני ברק ובקעת אונו. אזור מאתגר”

אילו מטרות ויעדים סימנת עם כניסתך לתפקיד?

“יש הרבה דברים על הפרק, דוגמה אכיפת חוקי הקורונה, שמירה על הציבור, הטיפול בבני ברק אם חלילה התחלואה תעלה ייתכן ונצטרך להידרש לסגר. אין תקדימים למצב כמו התמודדות עם הקורונה במדינת ישראל”.

מה הכי אהבת מבין תפקידיך?

“עשיתי מגוון תפקידים. לפני התפקיד הנוכחי שלי שימשתי קצין אג”מ של תחנת לב תל אביב עם כל אתגרי ההפגנות למיניהן והאירועים תחת כיפת השמיים, מרתון, מצעד הגאווה ועוד. אחד התפקידים היותר מאתגרים שקיימים במשטרת ישראל בכלל. מ-2015 עד 2018”.

נדמה שמסלול השירות של שי תירם כיוון אותו באופן בלתי נמנע לתפקידו החדש והמאתגר: “הייתי כל חיי בשירות בציר האג”מי והכל הכשיר אותי לתפקיד הזה. כל קדנציה של קצין במשטרה היא כ-2.5-3 שנים. אחרי תפקיד של קצין אג”מ מרחבי מתקדמים לתפקיד מפקד תחנה, זה המסלול הטבעי. עוד חזון למועד, רק התחלתי את התפקיד הנוכחי. תמיד כיוונתי לתפקיד הבא ולא מעבר”.

קצין אג”מ התייחס גם לאירועי המחאה האחרונים שתופסים תאוצה: “ההתעצמות בתקופה האחרונה של ההפגנות היא קצת גבוהה מהממוצע, זו תקופה מאתגרת בין אם בירושלים ובין אם בת”א, ובר”ג עם הדגלים השחורים. אנחנו יכולים להתמודד ונעבור את זה כמו שצריך, זה לא משהו שאנחנו לא מורגלים בו”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות