יום חמישי , מרץ 28 2024
דף הבית / יהוד מונסון / יהוד-מונוסון: מקיף יהוד ובית ספר יגאל אלון זכו בפרס החינוך של ארגון המורים

יהוד-מונוסון: מקיף יהוד ובית ספר יגאל אלון זכו בפרס החינוך של ארגון המורים

שניים מתוך 21 תיכונים וחטיבות ביניים נבחרים שזכו בפרס הם מיהוד-מונוסון. טקס הענקת הפרסים התקיים השבוע בהשתתפות ראש העיר יעלה מקליס: "אני גאה בבתי הספר שלנו, זכייתם היא עדות נוספת לאיכותה של מערכת החינוך העירונית".

פרס החינוך של ארגון המורים
פרס החינוך של ארגון המורים

כבוד גדול למערכת החינוך העירונית: בתי הספר מקיף יהוד ויגאל אלון קיבלו השבוע את פרס החינוך ע”ש אחמד טהא אגברייה לשנת הלימודים תשע”ח של ארגון המורים. אירוע הענקת הפרסים התקיים ביום ראשון השבוע באולמי “אבניו” שבקרית שדה התעופה בהשתתפות ראש העיר יעלה מקליס, מנכ”ל משרד החינוך שמואל אבואב, יו”ר ארגון המורים רן ארז, מנהלי וצוותי בתי הספר הזוכים וראשי רשויות נוספים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


וואטסאפ יהוד מונוסון

חברות ועדת הפרס ביקרו בכל בתי הספר כדי להתרשם באופן בלתי אמצעי ולקבוע מי המצוינים ביותר מבין הטובים. השנה הרחיב ארגון המורים את התקציב וכל בתי הספר הזוכים יזכו בפרס בגובה שווה ויוענקו להם גביעי המצוינות החברתית. בתי הספר שזכו בפרס מאופיינים בעבודה יצירתית וחדשנית, יישום הנלמד, הפקת לקחים וחתירה מתמדת לשיפור ולקידום המעורבות החברתית והאזרחית והתרומה לקהילה.

מקיף יהוד קיבל את הפרס על מגוון של יוזמות ופעילויות התנדבותיות, ובהן בין היתר: שילוב תלמידים לקויי שמיעה בכל הפעילות הבית-ספרית המביא להיכרות והכרה בשונות ותורם למוכנות לסיוע ולתחושת שייכות הדדית בבית הספר; פרויקט אימוץ ניצולי שואה על ידי תלמידים; פרויקט “נוער מוביל” שבמרכזו עשייה למען הנוער בבקעת אונו, ועוד. כמה מהיוזמות והפעילויות ההתנדבותיות שעליהן קיבל בית הספר יגאל אלון את הפרס הן: גמ”ח החסד – ארגון סלי מזון וחלוקת אחת לשבועיים לכ-30 משפחות בשיתוף עיריית יהוד-מונוסון; תלמידי חטיבה שחונכים ילדים בחינוך היסודי; הפסקה פעילה שבה תלמידי ח’-ט’ מפעילים משחקי כדור וקופסה; ריקוד הדגלים ביום ירושלים ועוד.

ראש העיר, יעלה מקליס, בירכה את בתי הספר הזוכים ואת מנהליה, חיים בדש ומבשרת יעקב, על ההישג, ואמרה: “שני בתי הספר שלנו ביהוד-מונוסון, מקיף יהוד ויגאל אלון שקיבלו פרס על מעורבות חברתית, מביאים לנו כבוד ומסבים לנו הרבה נחת. הם ראויים לפרס ואני גאה בהם! זכייתם היא עדות נוספת לאיכותה של מערכת החינוך העירונית, שאנו משקיעים בה את מרב המשאבים והמאמצים”.

מנהל מקיף יהוד, חיים בדש: “קיבלנו את פרס החינוך של ארגון המורים בזכות עבודה חינוכית יצירתית, חדשנית ואיכותית. זו שמחה וגאווה גדולה, להיות בין 21 בתי הספר בישראל שמקבלים את הפרס הזה. אני מודה לעיריית יהוד מונוסון ולראש העיר ויו”ר דירקטוריון בית הספר, יעלה מקליס, על התמיכה הרבה”.

מנהלת יגאל אלון, מבשרת יעקבס: “מעורבות חברתית ותרומה לקהילה הם מרכיבים מרכזיים בחינוך. אני גאה מאוד בזכייה הזו, בצוות החינוכי של בית הספר

ובתלמידים, ושמחה על שיתוף הפעולה המתמיד עם עיריית יהוד מונוסון והסיוע השוטף שניתן לנו בכל מה שנדרש”.

יו”ר הנהלת ארגון המורים, רן ארז: “הצבנו לנו למטרה לקדם ערכים חינוכיים אשר אמורים להיות ערכי יסוד, החל בערכי כבוד וסובלנות וכלה בחינוך למעורבות חברתית ולעזרה הדדית.  מפעל הפרס הוא אחד הגורמים שבאמצעותם אנו תורמים את חלקנו למען אותם ערכים אשר כה חשוב שיעמדו על סדר היום של מערכת החינוך”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

התחדשות עירונית. צילום אילוסטרציה canva

משרד השיכון ירחיב את הסכם הגג עם יהוד מונוסון ואור יהודה

תפריט נגישות