יום חמישי , מאי 2 2024
דף הבית / רוצים להירשם לקייטנות ביהוד – התכוננו למחירים גבוהים וחוסר סדר

רוצים להירשם לקייטנות ביהוד – התכוננו למחירים גבוהים וחוסר סדר

חודש לפני החופש הגדול, וביהוד מונוסון אין מרכז מידע לפעילות הקיץ לילדים. איו מידע על קיטנות ציבוריות, הורים המבקשים להירשם נתקלים בחוסר מענה והמחירים תתכוננו להיפרד מ - 2100 שח לקיטנה עירונית

הבריכה העירונית ביהוד

כמדי שנה, לקראת חודשי מאי יוני כאשר מתחילות העיריות לפרסם מידע אודות קיטנות הקיץ עולים קולות מחאה, עוד לא קמה הרשות אשר דואגת להסברה איכותית על מבוך הקיטנות המסובסדות והעירוניות. לאחרונה קמה מחאה באור יהודה וקריית אונו על מחירי הקייטנות.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


מחירי הקייטנות לילדים ביהוד לחצי יום – 1420 שח, עבור יום שלם – 2100 שח, אין מידע ופירוט על הרשמה קיטנה ציבורית, בניגוד לחוק.

קייטנה ביהוד
אתר מתנס יהוד- אין מידע על קיטנה ציבורית

ביהוד מונוסון, עדיין לא יצאו הרשויות עם פרסום מסודר על האפשרויות לקיטנות בקיץ, וכאן העלילה מסתבכת, מי שמפעיל את הקיטנות ביהוד, הוא מתנס יהוד, מאז הבחירות האחרונות, המקום נמצא בתרדמת חורף. הנהלת המתנ”ס לא פוזרה, אין יושב ראש למתנס וגרוע מכך אין מנהל למתנס, כבר למעלה משמונה חודשים מנהלת את המתנס ביהוד במילוי מקום, מנהלת המתנס של קריית אונו, כי עדין לא נבחר מנהל קבוע למתנס.

ואיך כל זה משפיע על ההורים הרוצים רק לקבל שירות, ולקבל מידע מלא ומשלים על הקיטנות והצהרונים שיתחילו בעוד שלושה שבועות. מפניות של הורים שהגיעו למערכת אונו ניוז, עולה שיש חוסר מידע ופרסום מלא של הקיטנות, העיריה והמתנס שעובדים בשיתוף פעולה, עדיין לא הוציאו פרסום מסודר להורים.

הורים המגיעים לאתר המתנס, נתקלים בצורה מביכה בחוסר סדר וארגון לגבי ההרשמה, אין מידע מלא על הקייטנות והצהרונים, אין פירוט על הפעילויות, אין הדגשה לקיטנות ציבוריות ויתרה מכך, הורים המנסים להתקשר ולרשום את ילדהם נתקלים בחוסר מענה, חודש לפני תחילת החופש הגדול, ראוי היה שעיריית יהוד והמתנס יעניקו שירות מכובד יותר להורים.

ממתנ”ס יהוד-מונוסון נמסר: “מתנ”ס יהוד-מונסון פירסם לפני כחודש מודעות על תחילת ההרשמה לקייטנות ציבוריות ב-15 גני ילדים בעיר שבהם פועלים צהרונים עירוניים במהלך השנה. בהתאם לביקוש גם נפתחה קייטנה נוספת בגן השקמה. עיריית יהוד-מונוסון פרסמה מודעות על ההרשמה לקייטנות הציבוריות בבתי הספר (בתי הספר של החופש הגדול). הפרסום היה אפקטיבי שכן עד כה נרשמו לקייטנות העירוניות כ-950 ילדים. הטענות על היעדר מענה טלפוני במתנ”ס ייבדקו, ובמידה ויידרש יתוגבר השירות”.

תגובת החברה למתנסים – בשבועיים הקרובים ייכנס מנהל/ת למתנ”ס יהוד אשר ייבחר על ידי החברה למתנ”סים והרשות המקומית. המנהל/ת יפעל במלוא המרץ לפתרון כל הנושאים.

קייטנה ביהוד

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

בשביל הנופלים קרדיט בשביל הנופלים (14)

בשביל הנופלים: לצעוד ולהכיר את הארץ דרך סיפור חייהם של הנופלים

תפריט נגישות