יום ראשון , מאי 5 2024
דף הבית / בחירות 2024 / האם ראש העיר הבא של יהוד יהיה עו”ד הדר מימון, העומד בראש יהוד הירוקה והליברלית?

האם ראש העיר הבא של יהוד יהיה עו”ד הדר מימון, העומד בראש יהוד הירוקה והליברלית?

חבר המועצה עו"ד הדר מימון, העומד בראש רשימת "יהוד הירוקה והליברלית" ומועמד מטעמה לראשות העיר יהוד מונוסון, הטיל פצצה בעצם הגשת מועמדותו לראשות העיר בערב החג בשבוע שעבר, חודש בלבד לפני מועד הבחירות

עו”ד הדר מימון. צילום: איל קרן
עו"ד הדר מימון. צילום: איל קרן

המועמד הרביעי לראשות העיר יהוד מונוסון. לפני מספר ימים הודיע עו”ד הדר מימון העומד בראש רשימת “יהוד הירוקה והליברלית”, כי יתמודד מול יעלה מקליס. הדר, לדעת רבים אחד המועמדים המנוסים והמקצועיים שקיימים בנוף המוניציפאלי, טרף את הקלפים עבור כל המתמודדים בהכרזתו המפתיעה. פגשנו אותו לשיחה קצרה.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


למה החלטת בסיעה לרוץ לראשות העיר ולא להסתפק ברשימה למועצת העיר? ולמה רק עכשיו, בעצם?

“בבחירות הקודמות הצגנו רשימה של תושבים, מקצוענים בתחומם, שחשוב להם באמת להשפיע על ההווה ובעיקר על עתיד העיר. אמנם השפענו רבות על קבלת ההחלטות במועצת העיר כמעט בכל תחום, אבל זה לא סוד שיכולתה של ראש עיר לבלום הצעות של חברי מועצה גדולה עשרת מונים מיכולתו של כל חבר מועצה לקדמן. את זה אני וסיעתי באים לתקן.

אנו שותפים לתחושה של חלק ניכר מתושבי העיר – שמשהו ממש תקוע בעיר שלנו. הרבה רעש ומעט עשייה. ממש “פול גז בניוטרל”. יהוד נגררת מאחור בשעה שכל בקעת אונו מתקדמת. לכן החלטתי שאי אפשר לשבת מנגד ולהותיר את התושבים ללא אלטרנטיבה ראויה לראשות העיר”.

הדר מימון יהוד רוחבי

 

מהו הדלק הפנימי שמניע אותך וגורם לך להתמודד?

“יהוד זקוקה נואשות לאלטרנטיבה. ראש העיר שייבחר בבחירות האלה, הוא ושותפיו הם אלה שיעצבו את העיר הזאת להרבה שנים קדימה. חייבים לעצב את העיר על פי סט של ערכי יסוד אשר נוצקו במגילת העצמאות ויצרו את מדינת ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית.

היום, דווקא לאור הסערות החברתיות והערכיות הסוחפות את המדינה, על כולנו לוודא כי גם עירנו האהובה יהוד-מונוסון תהיה מושתתת על ערכים אלה. ביהוד-מונוסון חייב לשרור איזון מבורך בין מסורת וקידמה, חופש דת וחופש מדת, ימין ושמאל, דתיים וחילוניים, ותיקים וחדשים, נשים וגברים.

אין שום מניעה להיות ליברל ולעשות קידוש ביום שישי, או להיות ליברל ולצום בכיפור, או בכלל להיות דתי וליברל. אפשר גם וגם. אנחנו כאן כדי לקדם את קבלת האחר, לכבד ולא לתייג, בבחינת חייה ותן לחיות. לכן התושבים הדתיים לא צריכים להיבהל ממה שיש לנו להציע”.

ומה עם האג’נדה הירוקה שמזוהה אתכם?

“בגלל זה חשוב כל כך להצביע עבור רשימת “יהוד הירוקה והליברלית”. בתמיכת חבריי לרשימה נמשיך עם האג’נדה המזוהה איתנו: קידום הירוק במרחב העירוני, בין אם מדובר פיסית בתוספת עצים, הצללה, גינות, שבילי אופניים ושבילי הליכה. נקדם אורח חיים בריא ובניה ירוקה. נפעל לשיפור התשתיות בעיר. העירייה תפעל לשרת את תושביה ולסייע להם ולא תעבוד נגדם. הועדה המקומית לתכנון ולבניה תיזום תוכניות שיקלו על התושב הן כלכלית והן מנהלתית. נפעל ככל יכולתנו להקלת עומסי התנועה באמצעות סלילת דרכי כניסה ויציאה נוספות מהעיר, דבר אשר יאפשר הוצאת היתרי בניה למתחמים גדולים של התחדשות עירונית שתקועים וזקוקים לתמיכה וקידום מואץ.

כל התוכניות האופרטיביות שלנו לשדרוג העיר תבוצענה תוך שיתוף הקהילה ובשקיפות מלאה – כיאה ליחסים שצריכים לשרור בין השלטון המקומי והתושבים”.

איך אתה רואה את העיר בעוד חמש שנים, אם תיבחר לראשות העיר?

“אני רואה עיר חזקה שמתבססת על קהילה חזקה ומגובשת, בעלת שדרה מנהיגותית וניהולית אחראית, שכל מטרתה הינה מתן שירות מסור לתושבים. אני רואה יהוד-מונוסון חדשנית, ליברלית וירוקה שמושכת גם זוגות צעירים וגם משפחות ותיקות – בגלל החינוך המעולה, מפעלי התרבות, התשתיות המשודרגות, איכות הסביבה וקהילתיות אמיתית שנותנת ערך”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

הורוסקופ שבועי. צילום canva

הורוסקופ שבועי: תחזית לילידי כל המזלות- 5.5-11.5.2024

תפריט נגישות