יום חמישי , אפריל 25 2024
דף הבית / חדשות חמות / איך נפטרים מפצעי בגרות

איך נפטרים מפצעי בגרות

בעיית הפצעונים או בהגדרה הרפואית –אקנה ,פצעונים המופעים על הפנים וגורמים לא רק לבעיה אסטטית, אלא גם גורמים לפגיעה בביטחון העצמי של המתבגר. אז מה עושים כדי להיפטר מהם ולחזור לעור חלק

איך נפתרים מפצעי בגרות

נערים ונערות בגיל העשרה, עוברים שינויים פיזיים והורמונלים שחלקם יש לומר, מטרידים יותר, דווקא בשל ההשלכות החברתיות. איך נפתרים מהם בצורה היעילה ביותר? שרה חסון קוסמטיקאית מנוסה, המתמחה בטיפול באקנה, שכל לקוחותיה מעידים עליה שהיא מבינה בניקוי הנשמה, לא פחות מניקוי הפנים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


שרה: “כאשר נער או נערה מגיעים אלי לראשונה אני מסבירה להם את הסיבות לתופעה, כמו שהאקנה מופיע בשל חוסר יציבות הורמונלית, דחק ומתח נפשי שמשפיע על כל אחד אחרת. יש תאי עור מתים, הגורמים לסתימת הנקבוביות, וגורמים  לכך שהחיידקים מתיישבים בזקיקי השערה. אקנה מופיע גם בגלל הרגלי ניקיון בגיל זה לקויים, או גם בגלל תזונה לקויה, משום שיש מאכלים שמכילים הרבה סוכר, קמח לבן, שומן, וכמות גדולה של מלח, גם עלולה להחמיר את בעיית האקנה”.
שרה חסון טיפול באקנה

מה קורה במהלך הטיפול?
“בנוסף לטיפול קוסמטי, אני משלבת גם טיפולים אלטרנטיביים כגון: שיטת N.L.P  (תכנות תהליכי מחשבה). התטא הילינג (איזון אנרגטי ורגיעה), אני רוקחת  מסיכות טבעיות שמתאימות למצב העור של המטופל\ת. נעזרת במנורת אולטרה, הפועלת לניקוז כל הרעלים שנמצאים בתא נגוע. אני גם מבצעת תהליך של פילינג יהלום+מזותרפיה,תהליכים שגורמים להורדת הסימנים והכתמים מהעור. בנוסף משלבת את שיטת אנרגיית הפלאזמה ,בה אני מתקרבת עם המחט לרקמת העור מבלי לגעת בעור, ועקב כך נוצר חימום באוויר שמקצר את הסיבים האלסטיים  והתוצאה טקסטורה חלקה ויפה. לאחר הטיפול עור הפנים רענן ונקי, והמטופל חש שמח ורגוע הרבה יותר”.
כמה טיפולים נדרשים עד להשגת התוצאה הסופית?
“לגבי השגת תוצאות סופית, תלוי במצב העור, במצב נפשי ובאכילה נכונה. להצלחה מקסימלית חשובה הנכונות של הלקוח להתמיד בטיפול יום יומי בתכשירים המתאימים וזוהי כבר 80% מהצלחת הטיפול”.
מאיזה גיל אפשר להתחיל בטיפולים?
“אפשר כבר להתחיל מגיל 14 – גיל הבגרות”.
איך נפתרים מפצעי בגרות
לפרטיים וקביעת תור:
שרה חסון – קוסמטיקה פרא רפואית
כתובת:  הדגן 11/4 ראשון לציון
טלפון: 054-7536016
לדף הפייסבוק

אין לראות באמור בכתבה משום ייעוץ רפואי ו/או המלצה לפעול בהתאם להמלצות שמועלות בה. העושה זאת פועל על סמך שיקול דעתו בלבד והאחריות על התוצאות שעשויות לנבוע ממעשיו, היא שלו בלבד. האמור לעיל מוגש כאינפורמציה בלבד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

רני רהב פלנתניה מרכז מדע חלל ותרבות. צילום: רן אליהו

מעל 170 אתרי מורשת וטבע ייפתחו בחינם לציבור במהלך חול המועד פסח

תפריט נגישות