שבת , מרץ 30 2024
דף הבית / חדשות חמות / הבלוג של נינה | מצלם בלי רשות

הבלוג של נינה | מצלם בלי רשות

בת 40, תושבת בקעת אונו, גרושה החוקרת ובוחנת את עולם היחסים בינו לבינה, סצנת הדייטים היא סצנה קשוחה בכל גיל פי כמה וכמה בגיל 40

שפתיים

לא קיימת בחורה בעולם שמודעת לעצמה יותר ממני, אני יודעת שאני מושכת וסקסית, שאני יודעת להשיג את מה שאני רוצה, יחד עם זאת אני יכולה ליפול, ליפול לתהום עמוק, כנראה שזאת הסיבה שאני לא מרשה לעצמי להתאהב. לפני שנתיים הכרתי באופן הכי לא צפוי גבר, שסיפר לי על חייו בבית, על כך שהוא בהליכים, ומחפש אהבה, הלב הרחום שלי יצא אליו. שוחחנו ימים ולילות בטלפון, החלפנו מאות אם לא אלפי הודעות, ההודעות היו בהתחלה מנומסות, נעימות, מדרבנות, בשלב מסויים עברנו לסקסטינג, הודעות סקסיות לוהטות, מהסוג שגורמים לך להתחרמן ולגמור עוד לפני שאתה נוגע בעצמך. דיברנו על הרצונות שלנו לענג אחד את השני, הפנטזיות הקינקיות. הוא סיפר לי שהוא גבר דומיננטי, וציין בלי להתבלבל או להתבייש “אני רוצה את זה מלוכלך”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


מצאתי עצמי שוכבת בלילה במיטה מתכתבת איתו, ממלא אחר הוראותיו, נוגעת בעצמי בליטופים, צובטת, משחקת  ועושה בו מה שהוא מבקש ומצווה. מצלמת ומתעדת את האורגזמה שלי עבורו. ואז הגיע הערב ההוא. הערב שחיכיתי לו בציפייה. הוא הזמין לנו חדר, קבענו נקודת מפגש על הדרך, כל אחד מאיתנו הגיע ממקום אחר, התלבשתי לפי הנחיותיו, משהו סקסי וצמוד, עקבים, שיער אסוף, מעט איפור.

נכנסנו לחדר ואז הוא משך אותי אליו, תוך דקות ספורות מצאתי את עצמי שוכבת על הגב, הפה שלו מענג אותי, הוא ידע בדיוק מה אני אוהבת. הסקס היה מטורף ולפתע הוא זינק מהמיטה, הרים את הנייד כאילו בודק משהו. ואז הניח אותו על עדן החלון, כאשר גב המכשיר מופנה אלינו “אתה מצלם אותנו?” שאלתי אותו, הוא שתק. הוא כבר לא חזר למיטה, המשיך לאמבטיה, התקלח והתלבש. התבוננתי בו דקות ארוכות. לא הבנתי מה הקטע. בדרך הביתה ניסיתי לפענח את מה שהתרחש. כשהגעתי הביתה, שלחתי לו הודעה. “היה לי כיף”. הוא לא הגיב. הימים חלפו וכלום. האכזבה הייתה קשה, איפשרתי לו במהלך השבועות שהתכתבנו ודיברנו בטלפון לחדור לליבי, אפשרתי לעצמי לפתח רגשות וציפיות.
ואז לפתע השבוע יש פינג בנייד.  “מה המצב?” הוא שואל… ואני מופתעת, אפילו קצת המומה… התלבטתי ארוכות איך ואם בכלל לענות. “הכל מעולה” כתבתי. “אולי ניפגש, נעשה מקצה שיפורים” כתב והפעם ללא היסוס כתבתי לו “מה פתאום נזכרת בי אחרי שנתיים“. אני לא אצטט הכל פה עכשיו אבל בסופו של דבר הבחור הפסיק להתכתב איתי. אני למדתי לשחרר את אלה שלא מכבדים ואוהבים אותי, ואני שומרת על ליבי. לא מאפשרת לאף אחד לחדור אליו כדי לא להרגיש אכזבות וכאבי לב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מי שיקמה היערכות לשעת חירום באור יהודה. צילום: מי שיקמה

מי שיקמה ממשיכים לתרגל כדי להיות מוכנים בזמן אמת

תפריט נגישות