יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / חדשות חמות / משקפים, זה כל הסיפור..

משקפים, זה כל הסיפור..

"20% מהאנשים שנדרשו לבצע בדיקות ראייה, לפני חידוש רישיון נהיגה, לא עברו את הבדיקה, כלומר, נזקקו למשקפים", כך אומר אלון סופר מאופטיקה סביון, המסביר את הפרמטרים לפיהם יש לגשת ולערוך בדיקת ראיה

אופטיקה סביון
תוכן מקודם

מרגישים שאתם לא רואים היטב את הדרך בשעת הנסיעה, במיוחד בשעות החשיכה? חשים שהראיה שלכם היטשטשה, ואתם מתקשים לקלוט את כל מה שקורה על הכביש? הגיע הזמן לבצע בדיקת ראייה, במיוחד אם כבר הגעתם לגיל 40.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


“הפעם הראשונה, שבהם נדרש לבצע בדיקת ראיה לפני קבלת רישיון נהיגה הינו בגיל 16.5 הפעם השנייה שבה משרד התחבורה חייב  בדיקת ראייה היא אחרי גיל 40 . מדובר בתקופה ארוכה מאוד, בה יכולים לחול שינויים רבים במצב הראיה של כל אדם. לאחרונה ביטל    משרד התחבורה את הדרישה וההתניה, לחידוש רישיון בביצוע בדיקת ראייה. עמותת האופטומיטריסטים אמנם הביעה את התנגדותה לנושא, אך זה לא עזר. בכל מקרה, גם אם משרד התחבורה אינו בא בדרישה זו, על כל אדם, לטובתו האישית, לבצע בדיקת ראייה, בכדי לבדוק את כשירות ראייתו”.
אופטיקה סביון

האם  קיימים סימנים מקדימים שזקוקים למשקפים?
“בוודאי, יש לשים לב לסימנים הבאים: אם הנכם  סובלים מכאבי ראש, או סחרחורות, זו יכולה להיות בעיה פשוטה של מיקוד ראייה או ירידה ברמת הראייה, והפתרון גם הוא פשוט ביותר, משקפים. במידה ואתם מאמצים את הראייה, או מתחילים למצמץ, זה בכדי לצמצם את האישונים ולהיטיב ולמקד את הראייה באובייקט שלפניכם. אם קורה לכם יותר ויותר שהנכם מרחיקים את הספר/העיתון, כדי להיטיב לראות את הטקסט או האם אתם רואים בלילה, במיוחד על הכביש פחות טוב ועוד”.
אופטיקה סביון
אופטיקה סביון

מה ניתן לעשות?
“אני ממליץ על בדיקת ראייה מקיפה, גם למרחק וגם לראייה מקרוב. הבדיקה הזו אינה ארוכה ומתבצעת במקום. בנוסף, יש באופטיקות המובחרות וגם אצלנו כאן, מכשיר לבדיקת לחץ תוך עיני, לראות האם האדם אינו סובל מגלאוקומה (מחלה העלול להיווצר במידה והאדם סובל מיתר לחץ דם). עלי להדגיש כי בדיקה זו אינה כרוכה בתשלום מיוחד, אלא נכללת בבדיקת העיניים השגרתית. במידה והאדם רוכש אצלנו משקפים, הבדיקה זו  נערכת בחינם”.
אופטיקה סביון,
השקמה 1,
03-6356243

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

שידת-מראה. קרדיט לתמונות:ביי פוסט באדיבות בי יוניק עיצוב הבית

ריהוט מראה – הדרך הטובה לשנות את העיצוב של החלל

תפריט נגישות