יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות חמות / חוזרים למקורות עם ד”ר וויס: טיפולי שיניים במקום אחד

חוזרים למקורות עם ד”ר וויס: טיפולי שיניים במקום אחד

אם מצאתם את עצמכם מתרוצצים בין כמה רופאי שיניים שכל אחד מהם מתמחה בטיפול אחר, הגיע הזמן לחפש מרפאה פרטית המעניקה טיפולים של מומחים שונים באותו מקום.

מרפאת ד"ר וייס. קריית אונו
מרפאת ד"ר וייס. קריית אונו

בעבר רופאי השיניים ביצעו את כל סוגי הטיפולים, גם אם לא היו במסגרת התמחותם, אך כיום רופא שיניים מקצועי ואחראי יפנה אתכם במקרים רבים לרופא שיניים המומחה בטיפול הספציפי לו אתם זקוקים. רפואת השיניים כוללת התמחויות שונות ומגוונות כמו אורתודנטיה, כירורגית פה ולסת, פריודונטיה ועוד, לכן אם למשל אתם זקוקים להשתלות, טיפולי שורש מורכבים, יישור שיניים ועוד, יפנה אתכם הרופא המטפל לרופא שיניים מומחה באותו תחום, כדי שתקבלו את הטיפול המטבי והמקצועי ביותר.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


מגמה זו של התמקצעות משרתת את המטופלים הזוכים לטיפולים מקצועיים ומדויקים, אך יש בה גם חיסרון בולט. המטופלים שהופנו לרופאים מומחים עלולים למצוא את עצמם מבקרים בקליניקות שונות, בשעות ובמיקומים שונים, וכך מבזבזים זמן יקר במקום לקבל שרות במקום אחד בלבד.

מרפאת ד"ר וייס. קריית אונו
מרפאת ד”ר וייס. קריית אונו

במרפאת ד”ר עדי וייס הבינו את הבעייתיות בשיטה זו, והחליטו להתמקד בהענקת מירב טיפולי השיניים במקום אחד בשיטה מיוחדת. ד”ר וייס, בעל ניסיון של 32 שנים, הקים מערך יועצים מומחים במרפאתו, כך שלקוחותיו נהנים מייעוץ וטיפול בתחומים רבים, מבלי שיאלצו לבקר במרפאות שונות, “אנחנו מודעים לכך שלקוחותינו עסוקים וזמנם יקר, ופעמים רבות הפנייתם לרופאים שונים גורמת להם טרחה מיותרת” ,מסביר ד”ר עדי וייס, “לכן החלטתי ליצור שיתופי פעולה עם רופאים מומחים בתחומם, המייעצים לנו אונליין, וכמובן מגיעים למרפאה במקרה ונדרש טיפול”.

מרפאת ד"ר וייס. קריית אונו
מרפאת ד”ר וייס. קריית אונו

קבוצת מומחים במקום אחד

במרפאתו של ד”ר עדי וייס תוכלו ליהנות משרותיהם של אורתודנט מומחה (יישור שיניים), פריודונט מומחה (מומחה חניכיים) וכירורג פה ולסת מומחה. המומחים השונים יכולים להתחבר אונליין, לייעץ ולתת אבחון ראשוני.  במידה ויידרש המשך טיפול, הוא יעשה במרפאה של ד”ר וייס ויחסוך לכם הגעה למיקום נוסף.

צוות המומחה מאפשר למרפאה להעניק טיפולים בתחומים מגוונים כמו שיקום הפה, כירורגיה, אסתטיקה דנטלית, טיפולי שיננית, טיפולים תחת היפנוזה ברישיון משרד הבריאות ועוד.

מרפאת ד"ר וייס. קריית אונו
מרפאת ד”ר וייס. קריית אונו

בנוסף מקפידים במרפאתו של ד”ר וייס לבחור במעבדות איכותיות בלבד, כיוון שלרמת הדיוק והמקצועיות של המעבדה  יש השפעה מכרעת על הצלחת הטיפול. גם כאן התהליך כולו נעשה במרפאה, בעזרת טכנאי המגיע למקום, עורך מדידות מדויקות ומבצע התאמה מושלמת של תותבות, שתלים, כתרים ועוד.

ד”ר עדי וייס ביסס את שיתוף הפעולה עם רופאי שיניים מומחים בתחומם כשטובת מטופליו עומדת לנגד עיניו, וההבנה כי לקוחותיו מצפים מצד אחד לטיפולים המקצועיים ביותר, אך בדרך יעילה שתחסוך להם זמן והתרוצצויות מיותרות.

 

מרפאת ד”ר וייס,
ירושלים 39, קריית אונו
050-7648776 יהודית 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

הובלות 4 בסט לינקס צילום pixabay

הובלות משרדים וארגון המשרד מחדש. כנסו וגלו איך תעשו זאת נכון

תפריט נגישות