יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / מדורים / יחסים / קארי ברדשאו או סמנתה?

קארי ברדשאו או סמנתה?

בת 40, תושבת בקעת אונו, חוקרת ובוחנת את עולם היחסים בינו לבינה, בינה לבינה, דייטים, גברים, עולם הגרושים הלוהט

בת 40, תושבת בקעת אונו, חוקרת ובוחנת את עולם היחסים בינו לבינה

לפני עשרים שנה כשהייתי בשנות העשרים שלי וצפיתי בסקס והעיר הגדולה מצאתי קצת מכל אחת בתוכי, הייתי בת עשרים ומשהו.. נשואה טרייה.. מאוהבת בפנטזיה של חיי נישואין ועדיין … כל כך רציתי להיות קארי ברדשאו או סמנתה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


לימים התגרשתי ומצאתי עצמי פנויה, בת 40, סקסית בטרוף שכל חפץ ליבה לטרוף את העולם! איפה פוגשים גברים שווים? וואלה גם היום אני לא ממש יודעת לענות על השאלה הזאת, ואני שואלת אותה לא מעט. ישבתי לי בבית על הספה והרהרתי, מה בעצם אני רוצה?

מערכת יחסים חונקת כזאת שאהיה בת הזוג של מישהו שינסה לנהל אותי או האם אני רוצה להתפרפר? להנות? להכיר? לחוות? למה זה לגיטימי לגבר להיות פלייר ואישה נחשבת לזונה? הייתי רעבה למגע, וצורך להשלים פערים של עשרים שנה. להעיז ולעשות דברים שלא עשיתי קודם לכן מסיבות כאלה ואחרות.

בת 40, תושבת בקעת אונו, חוקרת ובוחנת את עולם היחסים בינו לבינה

ואז.. התחיל איתי בחור, צעיר ממני בשנים ספורות, גרוש טרי… הכרנו דרך העבודה. ווטאסאפים פלרטטנים בטירוף. ואז קבענו להיפגש. ההתרגשות הייתה בשיא. היה לי ברור שאני מגיעה אליו למטרה מסויימת, ואני הלכתי עם זה עד הסוף. לבשתי מחוך מטורף, גרבוני בריות, עקבים, מעיל טרנץ’…הוא פתח את הדלת ונדהם. תוך שניות ספורות מצאנו את עצמנו עושים סקס מטורף על הספה.

קבענו להיפגש שוב… ואולי להיחשף לחוויות נוספות

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

סיירת הנשים ביהוד מונוסון יוצאת לדרך (צילום עיריית יהוד מונוסון)

יהוד מונוסון: סיירת הנשים יוצאת לדרך

תפריט נגישות