יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / מדורים / צרכנות / למה להזמין לוכד נחשים מהמדביר שמציל?

למה להזמין לוכד נחשים מהמדביר שמציל?

נחש הוא בעל חיים מסוכן. אמנם לא כל הנחשים ארסיים, אבל אם אחד מהם זוחל אצלכם בבית, בחצר או בעסק, הפעולה הנכונה היא כמובן לא לנסות להבין מהו הסוג שלו - אלא להזמין מיד לוכד נחשים.

נחשים אריאל פרץ- pixabay

נחש הוא בעל חיים מסוכן. אמנם לא כל הנחשים ארסיים, אבל אם אחד מהם זוחל אצלכם בבית, בחצר או בעסק, הפעולה הנכונה היא כמובן לא לנסות להבין מהו הסוג שלו – אלא להזמין מיד לוכד נחשים. המלצה חשובה נוספת היא לוודא שאיש המקצוע שיעזור לכם לחזור לשגרה שלווה ובטוחה הוא אכן איש המקצוע המתאים ביותר למשימה. הפרמטרים החשובים הם זמינות, אמינות, מקצועיות וגם המחיר הוא פקטור בהחלטה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בזכות הזמינות הגבוהה מאוד

מרגע שראיתם נחש בקרבת מקום, מן הסתם לא תוכלו להיות רגועים באמת עד שהוא ייתפס. בהתאם הסיבה הראשונה לכדאיות הפנייה למדביר שמציל היא שבדרך זו תוכלו למצוא לוכד נחשים שזמין 24 שעות. לא משנה מתי נתקלתם בזוחל החמקמק, ואם מדובר בשעת יום, שעת ערב או אפילו לילה – הפתרון בדרך, והוא יגיע אליכם במהירות, כולל בסופי שבוע ובחגים.

עד להגעת הלוכד חשוב להזהיר את כל מי שנמצא בסביבה שלא יתקרב אל הנחש. הנחשים חוששים מבני האדם, ומצד שני אם הם מרגישים מאוימים על-ידינו הם עלולים לתקוף. כלל חשוב נוסף הוא לנסות לשמור על קשר עין – מרחוק – עם הנחש, כדי שהוא לא יצליח להסתתר.

בזכות המקצועיות והניסיון

לוכד נחשים מיומן יודע לאתר גם נחש שהצליח להסתתר. מקומות המחבוא האהובים על נחשים הם מתחת לערמות של גזם, מתחת לאבנים גדולות (למשל בכניסה לבניינים, ובמיוחד אם הן קצת שבורות), מתחת לדקים, בעשבים גבוהים, במקומות שיש בהם בלגן (לדוגמה מחסן לא מסודר או ערמה של גרוטאות), מאחורי בלוני גז בחצר, מתחת למיטות, במרפסות שירות ויש כמובן עוד לוקיישנים אפשריים.

לוכד שמכיר היטב את הזוחלים יודע גם איך לתפוס אותם במהירות וביעילות. הלכידה מתבצעת באמצעות מוט מיוחד שאוחז בראשו של הנחש – על-מנת לנטרל את יכולת ההכשה שלו. אחרי שהראש לכוד, איש המקצוע יכול לתפוס בקלות גם את הגוף של הנחש ולסלק אותם מחייכם. אם הנחש נמצא במקום שאי אפשר להכניס אליו את המוט הנ”ל, הלכידה תתבצע בידיים, כשכמובן הן יהיו מוגנות על-ידי כפפות עבות.

בזכות המחיר האטרקטיבי

אדם שנתקל בזוחל שעלול להיות מסוכן ואפילו מאוד מחפש כמובן לוכד נחשים שזמין בכל שעה, והמטרה העיקרית שלו היא להעלים את האיום. יחד עם זאת גם במצבים אלה עולה תמיד השאלה כמה עולה ללכוד נחש, וישנו רצון לקבל את השירות יקר הערך במחיר מינימלי.

העלות של לוכד נחשים מומלץ היא החל מ-250 ש”ח. כשמיקום הנחש ידוע, המחיר של הלכידה שלו נמוך יותר בהשוואה למצב שבו צריך גם למצוא את הזוחל. בשבתות ובחגים באופן טבעי ישנה תוספת לעלות של 50%, כשבכל מקרה המחיר המקסימלי לא אמור להיות יותר מ-800 ש”ח פרט למצבים חריגים. עם המדביר שמציל מובטחת לכם לצד השירות המיומן, הזמין והאמין גם הצעת מחיר אטרקטיבית.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

משתלת קקטוס סביון. צילום באדיבות המקום

המשתלה החדשה בסביון: “משתלת קקטוס” במבצעי פתיחה ומתנות לחג

תפריט נגישות