יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / מדורים / צרכנות / איך ניתן להוזיל הובלות באזור ירושלים והסביבה עם הובלות 100

איך ניתן להוזיל הובלות באזור ירושלים והסביבה עם הובלות 100

הובלת תכולת דירה או תכולת עסק באזור ירושלים עלולה לעלות לכם ביוקר. כדי להימנע מתשלום מופרז ובעיקר לבצע את הפעולה המורכבת בראש שקט באמת, מומלץ ליישם את הטיפים הבאים. בכל מקרה כשמחפשים הובלות בירושלים והסביבה, חשוב לזכור שלא רק העלות חשובה אלא גם התועלת.

דפוסיט פוטו -הובלות אריאל פרץ מאמר 6

סקר שוק מקיף


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


כמו לפני כל רכישת מוצר או בחירת נותני שירות, מומלץ לערוך סקר שוק. ככל שתערכו השוואה בין יותר חברות הובלות, כך גדל הסיכוי להוזיל במידה ניכרת את עלות ההובלה – מבלי לפגוע באיכות שלה.

כדי לא לבזבז זמן – שגם הוא משאב יקר לקראת כל מעבר – מומלץ למצוא פורטל בתחום שבו מופיעים אנשי מקצוע רבים. באתר שכזה בדרך כלל ההנחיה היא בחרו עיר להזמנת הובלה וכן את המועד הרצוי ואת סוג השירות (הובלת דירת 2 חדרים / דירת 3 חדרים / הובלת משרד / הובלת פריטים בודדים וכו’) – ומיד אחרי שתמלאו את הפרטים, יפנו אליכם לפחות 3-4 חברות רלוונטיות ותוכלו להשוות מחירים בנוחות.

צמצום היקף התכולה

באופן טבעי הפרמטר העיקרי שלפיו נקבעת כל הצעת המחיר שתקבלו הוא היקף התכולה שיש להעביר. גם כשמדובר על תכולת בית וגם כשמדובר על הובלה עסקית – של חנות, משרד וכו’ – סביר להניח שתוכלו לצמצם את כמות הפריטים שאתם לוקחים אתכם למקום החדש.

למעשה השינוי, ובפרט מעבר דירה, הוא הזדמנות מעולה לעבור על כל הרכוש שהצטבר אצלכם ולבחון עד כמה הוא באמת תורם לחיים שלכם. אם אתם לא צריכים אותו והוא עדיין עשוי לספק תועלת לאחרים, תוכלו לתרום אותו לנזקקים או אפילו לנסות למכור אותו. אם זהו פריט שכבר הגיע לסוף דרכו, כמובן שאין סיבה להיגרר איתו – אלא יש להשליך אותו לאשפה (או לאתר מחזור מתאים).

מומלץ לבצע את הסינון הראשוני עוד לפני הכניסה לפורטל הובלות – שבו ההנחיה היא כאמור בחרו עיר ממנה תרצו להזמין מוביל, כך שכשיפנו אליכם אנשי מקצוע תוכלו לספק להם תמונת מצב מדויקת.

מועד ההובלה

גם מועד ההובלה עשוי לסייע לכם להוזיל את העלות שלה. בעונת הקיץ יש ביקוש רב במיוחד לכל הסוגים של הובלות באזור ירושלים (וגם באזורים אחרים, כמובן), ולכן המחירים מתייקרים. אם אתם יכולים להקדים את המעבר לאביב או לדחות אותו לאחרי החגים – תוכלו לחסוך לא מעט כסף.

גם היום הספציפי בחודש עשוי להתגלות כפרמטר חשוב. בדרך כלל יש ריכוז גדול של מעברי דירה בתחילת החודש ובסופו, וכך גם סביב ה-15. הסיבה לכך היא שחלק גדול מחוזי השכירויות מסתיימים במועדים אלה. אם תוכלו לתזמן את ההובלה שלכם ל-7-8 בחודש או ל-20-21 וכו’ – גם כן גדלים הסיכויים למצוא חברה איכותית במחיר אטרקטיבי. אופציה נוספת היא לעבור בשעות אחה”צ או אפילו הערב – בתקופות העמוסות חברות רבות עובדות בשתי משמרות ואפילו שלוש, ומי שמוכן לחכות לשעות מאוחרות יותר יכול להרוויח.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

פורים. צילום אילוסטרציה canva

פורים שמח: ההמלצות של טבקוס ואלכוהול אור יהודה

תפריט נגישות