יום שישי , אפריל 26 2024
דף הבית / מדורים / צרכנות / גם בחורף: שומרים על הבית נקי

גם בחורף: שומרים על הבית נקי

הבית מלא בוץ? אין ספק שהתמודדות עם הלכלוך הקשה של החורף היא מאתגרת מאד, במיוחד בבית שבו יש ילדים קטנים או בעלי חיים.

בסט לינקס ניקיון freepik
צילום:freepik

אז איך מונעים מהבוץ והאבק לחדור הביתה, איך מתנהלים נכון עם בעלי החיים ולמה כדאי להזמין חברת ניקיון? כל התשובות.

מונעים מהבוץ לחדור

אין ספק שאחד האתגרים הגדולים ביותר בחורף הוא סוליות הנעליים מלאות בבוץ. אם אתם או הילדים שלכם תכנסו עם הבוץ הזה הביתה ותתהלכו בו בחופשיות, הדרך להשתעבדות אחר ניקיון הרצפה היא קצרה.

לכן ההמלצה שלנו עבורכם היא לנצל את מבואת הכניסה לבית שלכם, ממש מחוץ לדלת, ולהתקין שם מתקן תלייה לנעליים. כך תוכלו לתלות את הנעליים ותמנעו מכל הבוץ הזה לחדור אליכם פנימה.

במידה ואין לכם מבואה כזו, תמיד תוכלו לרכוש ארון נעליים ולשים אותו בחדר שירות צדדי. במידה וזה גם לא אפשרי, פשוט הניחו סמרטוט יבש בכניסה לבית והניחו שם את הנעליים עד יעבור זעם.

אגב, במקומות גדולים יותר שיש בהם במון תנועה, כמו משרד למשל, נראה לנו שלא יהיה לכם מנוס אלא להזמין חברת ניקיון שתהיה אמונה על ניקיון משרד.

מונעים מהאבק לחדור

במהלך החורף הבית שלנו סגור רוב הזמן, מה שאומר שהאבק שנהגתם לנער בחוץ חונה אצלכם בבית וקשה מאד להיפטר ממנו. אז ההמלצה שלנו עבורכם היא לנצל את ימי השמש כדי להוציא את השטיחים ולנער אותם, רק אל תשכחו להחזיר אותם פנימה לפני הגשם.

במידה ויש לכם רשתות בבית, סביר להניח שתצטרכו לעבוד קצת יותר קשה. במהלך החורף, הגשם יורד על הרשתות האלה וכשהוא מתייבש, הוא פשוט הופך לבוץ. לאחר שהבוץ הזה מתייבש והרוח מתחזקת. הוא יעשה את דרכו לתוך הבית דמות אבק.

הקפידו להוציא את הרשתות והחלונות לפחות פעם בחודש ושטפו אותן במים על מנת להוריד את כל הלכלוך הקשה. את הרשתות החזירו רק לאחר ייבוש, על מנת שלא לקבל את האפקט ההפוך.

בעלי החיים – מה איתם?

האמת היא שההתנהלות עם בעלי החיים בחורף היא לא ממש פשוטה. אז אם יש לכם כלב ואתם צריכים לצאת איתו לטיול, קחו בחשבון שהוא יחזור עם מנת בוץ יפה על הרגליים. לכן, לפני שאתם נכנסים איתו חזרה הביתה, הקפידו לנגב לו את הרגליים כמו שצריך.

ושוב, אנחנו חוזרים לסיפור הסמרטוט היבש, אתם לא יודעים כמה הוא יכול לעזור לכם במניעת הכניסה של הלכלוך הביתה.

מזמינים חברת ניקיון

אופציה נוספת ואפילו מומלצת להתמודדות עם הלכלוך הקשה של החורף, היא להזמין חברת ניקיון שתבצע עבודת יסודית ותשמור על הבית שלכם נקי באופן שוטף. צוות ניקיון מקצועי יוכל לבצע שימוש במכשיר מיוחד שיודע להתמודד עם הבוץ והאבק ולהסיר אותם מכל מקום, מהכניסה לבית, מהספות ומהשטיחים.

אז אם גם אתה חושב שזה הפתרון המומלץ עבורך, לחץ כאן.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

רני רהב פלנתניה מרכז מדע חלל ותרבות. צילום: רן אליהו

מעל 170 אתרי מורשת וטבע ייפתחו בחינם לציבור במהלך חול המועד פסח

תפריט נגישות