יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / מדורים / צרכנות / מדוע ב-2020 צימרים יוקרתיים בצפון כל כך רלוונטיים?

מדוע ב-2020 צימרים יוקרתיים בצפון כל כך רלוונטיים?

"ירדנו לשטח" והחלטנו שאנחנו שואלים מומחים בתחום של תיירות ברמת הגולן מספר שאלות. אחת מהשאלות הייתה: מדוע בשנת 2020, כאשר נגיף הקורונה מעל ראשנו, מתחמי צימרים יוקרתיים בצפון כל כך פופולאריים? הנה התשובות שקיבלנו, המידע בחסות הצוות של מגזין הבוטיק חשיפה לגולן.

גל חזיזה כתבה 24 freepik

אנחנו רוצים לרגע לעצור ולשאול, האם צימרים יוקרתיים בצפון עדיין כל כך מבוקשים ב-2020? ובכן, מסתבר שכן. נכון לחודשי הקיץ ותחילת חודשי עונת המעבר, יהיה לכם די קשה למצוא צימרים יוקרתיים פנויים לסופ”ש הקרוב. בין אם כרגע יום ראשון או יום חמישי, סביר להניח שרוב הצימרים בצפון וברמת הגולן כבר תפוסים חודש מראש.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


חופשה בצפון ב-2020 – מה חשוב לדעת לפני שמצפינים לחד נס?

אם בתחילת השנה מישהו היה אומר לנו שנתמודד עם נגיף עולמי, כנראה שאף אחד לא היה אוכל את הסיפור הזה. אבל אין ספק, בשנת 2020 אנחנו עדיין נהנים מנופשים מושלמים, וזאת למרות נגיף הקורונה. אתם מוזמנים להכיר מתחמי צימרים יוקרתיים בצפון עם תו סגול, שהפינוקים שיש בהם הם לחלוטין מהאלפיון העליון.

מגזין חשיפה לגולן חשף אותנו בפני שלל מתחמי סוויטות יוקרתיות וצימרים, חלקם מתחמי נופש בגדלים כוללים של 1,000 מ”ר. עם המון ספייס ומרחבים פתוחים, מתקני נופש שעוברים חיטוי ו-100% פסטוראליות, אתם במקום הכי נכון. וכשאנחנו מדברים על “המקום הכי נכון”, אנחנו מתכוונים לאזור רמת הגולן. רוצים להיות יותר ספציפיים? אנחנו, אישית, ממליצים על יישוב חד נס ברמת הגולן.

יישוב חד נס הוא היישוב המומלץ לנופש בצפון ב-2020

תקשיבו לנו טוב, אם אתם מסוג האנשים שאוהבים להנות מזריחות שמש קסומות מהאגדות שמסופרות הכי טוב, יישוב חד נס קורא לכם. אתם מוזמנים להכיר צימרים יוקרתיים בחד נס עם נופים בלתי נשכחים שגורמים לכם להחסיר פעימת לב.

אתם תתעוררו בבוקר מוקדם (לא חובה, סתם הצעה), תכינו לעצמכם כוס קפה ותהנו מנופים שלא תשכחו כל החיים. לאחר כוס קפה ואולי סיגריה של בוקר (עדיף שלא), אתם תכינו לעצמכם ארוחת בוקר מפנקת. כמובן, בהנחה שלא הזמנתם צימר יוקרתי בחד נס עם ארוחת בוקר SUPER טעימה ומפנקת.

צימר יוקרתי בצפון עם ארוחת בוקר VS צימר עם מטבח חוץ ענק ובישולים

אם בכל זאת החלטתם לבשל לעצמכם במהלך הנופש, זה מבורך ואתם תוכלו להשתמש במטבחים כל כך מאובזרים, עד שתחשבו שהגעתם למאסטר שף. אבל לא, פשוט עשיתם בשכל ואיתרתם דרך חשיפה לגולן צימר יוקרתי בצפון עם מטבח חוץ ענק.

במטבחים האלו של סוויטות וצימרים בצפון, אתם תוכלו למצוא את כל מה שנחוץ לכם בכדי לבשל את הארוחות הכי טעימות ביקום. יש עמדות BBQ מקצועיות לכל דבר, ככה שאפשר כבר מעכשיו להכין את הסטייקים ואת חציל על האש. אם תרצו, תוכלו אפילו לשדרג לעצמכם את התפריט היומי שלכם.

כיצד אפשר לשדרג צימר עם ארוחה בצפון?

אתם תעשו זאת בעזרת אטרקציות אוכל בצפון מסוגים שונים. שאלנו את צוות חשיפה לגולן לגבי האטרקציות האלו, וזה מה שהיה לצוות המגזין להגיד – אטרקציות של זהב! ממש ככה. מדובר למעשה בסדנאות של הכנת פיצות וגבינות, שוקולדים וסוגים של חמאות.

אם במקרה בצימר שאתם לנים בו יש טבון להכנת פיצות, הולך להיות לכם ממש טעים. תכינו את הבטן לריפוד מלא. ואם כבר מדברים על לרפד את הבטן, אנחנו גם רוצים שתכירו ב-2020 מסעדות מומלצות ואותנטיות ברמת הגולן.

מסעדות מומלצות ברמת הגולן עם 100% אותנטיות

יצא לכם לאכול במסעדה דרוזית אותנטית? מה לגבי מסעדה לבנונית המגישה לכם דגים ישירות מהכנרת? וואי וואי, הריחות כבר עולים באוויר. אם אתם צריכים הכוונות נוספות לכיוון של מסעדות ברמת הגולן, פנו לצוות של חשיפה לגולן – מגזין הבוטיק שלכם לענייני עונג ותיירות בצפון.

תוכלו להתייעץ עם הצוות גם לבי אטרקציות שטח עם ג’יפים, אטרקציות שטח למשפחות בצפון עם רייזרים וטרקטורונים, רכיבה על סוסים ועוד. אל תחשבו פעמיים, הנופש המושלם ב-2020 ממתין לכם ממש מעבר לפינה. כולה שעתיים-שלוש מכל נקודה כמעט בארץ. נתראה!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

פורים. צילום אילוסטרציה canva

פורים שמח: ההמלצות של טבקוס ואלכוהול אור יהודה

תפריט נגישות