יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / מדורים / צרכנות / פקטורי 54 במהדורה מוגבלת של כלי קרמיקה בעבודת יד

פקטורי 54 במהדורה מוגבלת של כלי קרמיקה בעבודת יד

פקטורי 54 משיקה מהדורה מוגבלת של כלי קרמיקה בעבודת יד לכבוד החג בשיתוף עם האמנית מיכל גלברד, אמנית קרמיקה מהבולטות בארץ שהציגה את עיצוביה בתערוכות ברחבי העולם.

הילה עטון רן רהב Factory 54 X Michal Gelbard PHOTO PR (51) (Custom)
פקטורי 54 עם מיכל גלברד.צילום:יח"צ

הקולקציה, אותה עיצבה גלברד בעבודת יד, כוללת כלי קרמיקה יחודיים והיא תימכר בלעדית באתר לקראת חג הפסח. הקולקציה עוצבה בקפידה רבה תוך פיתוח צבעוניות חדשה, והיא מציגה ואזות, צלחות, ספלים וקערות במגוון צלליות.

השנה האחרונה דרשה מכולנו לשהות הרבה זמן בבית והשפיעה עמוקות על סדר היום שלנו, על ההרגלים ועל המחשבות. במהלך תקופה זו התחדדו החושים לגבי מה חשוב באמת, וההתכנסות הפנימית שנוצרה היוותה השראה עבור גלברד ליצירת קולקציה המנסה לבטא את החזרה ליסודות ולגרעין. זה מתבטא באמצעות שימוש בצבעים עדינים אך עוצמתיים, שנוצרו בהשקעת מחשבה רבה. הצבעוניות מציגה גווני אפור, תכלת, ורוד, ירוק-מנטה, בז’ וחום המשתלבים יחד בהרמוניה ויוצרים אסתטיקה משגעת.

בהיבט הפרקטי, השנה האחרונה הביאה אותנו לארח הרבה יותר בבית, בהיעדר המסעדות ומקומות הבילוי. נוצרו אצל רבים מאיתנו הצורך והחשק לשדרג את כישורי האירוח ולהכניס אלמנטים עיצוביים לכלי המטבח וכלי ההגשה. קולקציית הכלים מספקת מענה לכל אלו שגילו את המטבח מחדש ומעוניינים לארח בסטייל.

מיכל גלברד היא קרמיקאית ישראלית מוערכת, בעלת סטודיו לקדרות. בשנת 1995 היא ייסדה מותג קרמיקה הנושא את שמה. המותג מציג כלי קרמיקה שימושיים לצד אגרטלים וכלי נוי.

הילה עטון – רן רהב Factory 54 X Michal Gelbard PHOTO PR (17) (Custom)
פקטורי 54 עם מיכל גלברד.צילום:יח”צ

האגרטלים של מיכל מוצגים כדרך קבע בתערוכות מסביב לעולם כולל שבוע העיצוב בפריז. הגלזורות המיוחדות שמיכל מתכננת בסטודיו הקנו לה שם בעולם הקרמיקה. הכלים מיוצרים בעבודת יד, נצבעים בגלזורות מיוחדות, ועוברים שתי שריפות. הקו העיצובי מגוון, מפתיע ובעל אמירה ייחודית.

גלברד מעידה על עצמה שהיא שואבת השראה מהחיבור בין הטבע למלאכת היד. היצירה שלה עוסקת בחיפוש אחר השילוב בין אסתטיקה לפרקטיקה. את עבודות החמר היא יוצרת במגוון טכניקות, חלקן מודרניות וחלקן מסורתיות, כשהיא בשאיפה תמידית לבנות ולהתחדש.

כל הכלים מיוצרים בעבודת יד בסטודיו של מיכל, ונצבעים בגלזורות מיוחדות שתוכננו על ידיה. כל כלי עובר שתי שריפות: שריפה אחת היא שריפת Bisque  ושריפה שניה היא שריפת גלזורה בטמפרטורה של 1220 מעלות.

כל הכלים מקולקציית הקפסולה בעיצוב מיכל גלברד נמכרים כעת באתר פקטורי 54, ומגיעים כשהם ארוזים בקפידה, במשלוח חינם בטווח בין יומיים לארבעה ימי עסקים.

טווח מחירים: 150-570 שקלים.

להזמנות https://www.factory54.co.il/designers/michal-gelbard


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

צילום טבקוס ואלכוהול אור יהודה

פסח שמח: ההמלצות של טבקוס ואלכוהול אור יהודה

תפריט נגישות