יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות יהוד מונסון / צרכנות / אטליז פרץ: כל תבשיל מושלם מתחיל בבשר טרי

אטליז פרץ: כל תבשיל מושלם מתחיל בבשר טרי

מחפשים בשר איכותי? אטליז פרץ הם המומחים - עם מבחר בשרים מעולים הם מוכיחים פעם אחר פעם שהם לגמרי יודעים את העבודה.

הרגע בו חובב בשר אמיתי נכנס לאטליז ורואה מולו מבחר של בשרים מעולים היא חוויה מרגשת שאפשר להשוות אותה לרגע בו נכנס ילד קטן לחנות ממתקים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


מעבר בין המחלקות השונות של אטליז פרץ מגלה לנו מגוון של מאכלים שכל מטרתם היא לדאוג שקהל הלקוחות שבא למקום ימצא את כל מה שהוא צריך בשביל להרים “על האש” של פעם בחיים! מדובר פה באטליז עם אופי, אחד כזה שמלווה את האזור עוד משנת 48′ ( מוכר לכם המספר? ).

האטליז היה פה עוד מקום המדינה והועבר מסב לאב ומאב לבן עד שהגיע ליהודה ומשה המנהלים הנוכחים של המקום. באטליז פרץ המעולה תוכלו למצוא כל חתיכת בשר וסטייק שרק תוכלו לחלום עליה.

את המקום ממלאים מספר מקררים שבכל אחד מהם סוגי בשר שונים כך שתוכלו למצוא שם את מה שאתם מחפשים. ההמלצה של הקצבייה היא על האנטריקוט המעולה שיש במקום אך ניתן למצוא במקום גם פילה, אסאדו, כל סוגי העופות, דגים ( קפואים ) ועוד..

אטליז פרץ
אטליז פרץ

מי שמארגן על האש וחושב לדאוג לעוד דברים מלבד בשר (למרות שהיינו שמחים לאכול רק בשר בלי שום דבר בצד) יכול למצוא במקום גם מגוון גדול של סלטים שיתלוו לארוחה ויוסיפו לה את הערך המוסף שמביאים איתם הסלטים הישראליים המיוחדים.

אטליז פרץ
אטליז פרץ

עוד דבר מעניין שאפשר למצוא באטליז הוא מקרר ליישון בשר! למי שלא מכיר, יישון בשר הוא תהליך האורך בין מספר ימים ואפילו עד מספר חודשים כשמטרתו היא להעניק לבשר טעם ייחודי ולהביא אותו למצב של ריכוך והשבחה. מומלץ מאוד למי שטרם ניסה.
לקראת הקיץ ועונת המנגלים הרשמית של מדינת ישראל תוכלו להגיע לאטליז ולארגן אחלה על האש לכם ולמשפחה או לחברים טובים שקבעתם איתם. המחירים נוחים ושווים לכל יד והמקום תמיד שומר על ניקיון והיגיינה ונותן תחושה נעימה מהרגע הראשון שנכנסים אליו, בקיצור תענוג!

שעות וימי פעילות:
א – ה’: 19:00-08:00
ו’: 16:00-08:00

כתובת: סעדיה חתוכה 48, יהוד
טלפון:  03-5361017

בקרו בדף הפייסבוק שלנו – אטליז פרץ

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

צילום טבקוס ואלכוהול אור יהודה

פסח שמח: ההמלצות של טבקוס ואלכוהול אור יהודה

תפריט נגישות