יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / מדורים / אוכל ומסעדות / מסעדת ‘המוציא’ של אבי לוי תגיע בכל שישי לתל אביב

מסעדת ‘המוציא’ של אבי לוי תגיע בכל שישי לתל אביב

מסעדת המוציא הירושלמית תגיע למכירת אוכל לשבת, והיא מביאה איתה את כל המנות המוכרות והאהובות שלה שהפכו אותה לאייקון ירושלים

צ'ריפום אבי לוי_קרדיט צילום שרית גופן כופתא קבב - קבב בסיניה (27) -

לא מעט מתושבי המרכז  היו רוצים לאכול את האוכל הצפון אפריקאי המסורתי ממסעדת המוציא הירושלמית של השף אבי לוי, לכן החל מהשבוע הקרוב, יוכלו ליהנות בעצמם מהמנות הצפון אפריקאיות המוכרות של מסעדת המוציא הירושלמית, במסעדת צ’יריפום, אחותה הקטנה והתל אביבית.  תושבי גוש דן יוכלו לגלות בעצמם מדוע הפכה מסעדת “המוציא” לאחת מהמוסדות הגסטרונומים האהובים ומכובדים בבירה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בכל יום שישי בין השעות 9:30 בבוקר ועד 15:00 בצהריים, תיפתח צ’יריפום במתכונת מיוחדת בה בה יוצעו כל המנות המוכרות של השף אבי לוי מ-“המוציא”, כולל סלטים, מנות ראשונות, מנות עיקריות, תוספות ואף קינוחים לקחת הביתה לסופ”ש או לשבת לאכול במסעדה עצמה.

בין הסלטים שיוצעו במקום, אפשר למצוא בין היתר חציל בשרמולה מטוגן, זעלוק זיתים מתובלים,פלפל קלוי ועוד . בין המנות העיקריות עוף בזיתים,צלי בקר עם פטריות,חריימה פיקנטי ארטישוק ממולא בשר,קציצות בקר ברוטב עגבניות,שניצלונים,ממולאים(צמחוני) בין התוספות אורז עם אטריות,תפוא,קוסקוס,אפונה וקינוחים  עוגת סולת ועוגת שוקולד.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

קצביות הכי טובות בבקעת אונו. צילום אילוסטרציה Canva

אונו NEWS בדק ומצא: אלה הקצביות הכי טובות בבקעת אונו לשנת 2024

תפריט נגישות