מהו שיווק נכון ברשתות החברתיות לפי יוסי שינובר?
יוסי שינובר מסביר ששיווק נכון ברשתות החברתיות הוא תהליך יעיל ומדויק שמטרתו להגדיל את החשיפה של העסק שלכם לכל קהל היעד שלו הנמצא ברחבי האינטרנט. במקום לשלם סכומי עתק לגורמים הלא נכונים ולפרסם פוסטים בלי הבחנה, יוסי שינובר היועץ העסקי מסביר שצריך לבנות תוכנית שיווק המתאימה בדיוק לעסק שלכם.
יוסי שינובר מסביר על היתרונות של שיווק ברשתות החברתיות
הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז
אין מי שיכחיש שהרשתות החברתיות תופסות חלק נכבד מהזמן שלנו, ויוסי שינובר ממליץ לנצל את ההזדמנות הנהדרת כדי להגביר את החשיפה של העסק שלכם. פרט לפופולריות של השימוש ברשתות וביכולת שלכם להגיע לכל לקוח פוטנציאלי בארץ ובעולם, יוסי שינובר אומר שברשתות החברתיות יש כלים שיווקיים ואסטרטגיים המתאימים לעסקים ולניטור ההתפתחות שלהם באינטרנט, כמו כלים סטטיסטיים למדידת הצלחה של פרסומים, מערך קמפיינים ממומנים ואפשרות להפנות את הפרסומים לקהל היעד שלכם.
5 הטיפים של יוסי שינובר לשיווק חכם
לפניכם 5 טיפים של יוסי שינובר לשיווק נכון ומוצלח ברשתות החברתיות:
- מיתוג חכם – יוסי שינובר מסביר שמיתוג נכון וקליט יעזור לשם העסק להתגלגל הלאה לקהל היעד שלכם. נסו למצוא מוטו קליט שהלקוחות יוכלו לקשר לעסק שלכם, או משחק מילים שיתאים להיות שם העסק שלכם. גם הצורה והצבעים של הלוגו שלכם חשובים להצלחת המיתוג, ויוסי שינובר ממליץ במידת הצורך להתייעץ עם מומחי גרפיקה.
- אינטראקציה מרובה עם הלקוחות – אל תהססו ליצור אינטראקציות עם הלקוחות שלכם ברשתות החברתיות. בין אם אתם עונים להם לתגובות, עולים לשידור חי ועונים על שאלות או משוחחים איתם בפרטי ובפומבי – כל אינטראקציה חיובית שלכם עם הלקוחות משמרת אותם וחושפת אתכם ללקוחות פוטנציאליים חדשים שיתרשמו טובה מהשירותיות ומהאדיבות שלכם וירצו להיות באינטראקציה איתכם בעצמם.
- השתמשו בכל פלטפורמה המתאימה לכם – הרשתות הכי פופולריות בישראל היום הן פייסבוק, אינסטגרם וטיקטוק, אך יש עוד לא מעט רשתות חברתיות בארץ ובעולם. יוסי שינובר מסביר שאתם צריכים לבדוק איך אתם יכולים למנף את האלגוריתם של כל פלטפורמה לטובתכם. ייתכן שאחת מהפלטפורמות לא בדיוק מתאימה לכם, אך כדאי מאוד לא לבטל אותה באופן אוטומטי כדי לא לפספס הזדמנות ליצור קשר עם קהל היעד הפוטנציאלי של העסק שלכם.
- בחרו את הבמות הנכונות שלכם – בהמשך לטיפ הקודם, יוסי שינובר ממליץ לבדוק אילו במות תוכן הן המתאימות ביותר לעסק שלכם. האם תפיקו תועלת רבה יותר מתמונות וסרטונים, או שדווקא תוכן מילולי הוא זה שיקדם את העסק שלכם? בדרך כלל עסקים נעזרים בתוכן חזותי וגם בתוכן מילולי, ולכן יוסי שינובר אומר שכדאי לנצל את כל הפלטפורמות ולפרסם בכל אחת את התוכן המתאים לפלטפורמה ולכם.
- פרסמו תוכן מגוון – יש עסקים המקימים דפים ומשתמשים בכמה רשתות חברתיות, והם מפרסמים בכל המשתמשים את אותו התוכן, ואפילו באותם הזמנים. יוסי שינובר מסביר שזוהי אינה דרך מומלצת ליצור תוכן ברשתות, ושכדאי לכם ליצור תוכן מעט שונה לכל פלטפורמה בהתאם לאלגוריתם שלה (תמונות לעומת פוסטים) ובהתאם לקהילה המשתמשת ברשת החברתית.
סיכום
אין עסק שלא הצליח בלי לשווק את עצמו כמו שצריך, ויוסי שינובר ממליץ גם לכם לבנות תוכנית שיווק ברשתות החברתיות שתתאים בדיוק לאופי העסק שלכם ולצרכים שלו. זוהי ההזדמנות שלכם לייצר אינטראקציה עם הלקוחות, לשנות את הלוגו של המותג או את המוטו שלו כדי שיהיו קליטים ויצברו פופולריות וליצור תוכן מעניין ומגוון ברשתות השונות.
אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל [email protected]