יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / מדורים / המומחים / רעיונות לארגון יום גיבוש לעובדים

רעיונות לארגון יום גיבוש לעובדים

אם אתם בעלי עסק המחזיק צוות עובדים, וודאי נוכחתם לדעת כי העובדים שלכם הם החלק המרכזי שמאפשר לעסק לצמוח ולהתפתח. כדי שתוכלו להראות להם את הערכתם לנאמנות ולעבודה הטובה שהם עושים, קחו אותם ליום כיף מחוץ למקום העבודה שיאפשר להם לשכוח קצת מלחצי העבודה היומיומיים, וכמובן גם יעניק להם את ההזדמנות להכיר את הקולגות שלהם באופן אישי וחברתי יותר.

ביי פוסט יום גיבוש freepik
קרדיט:freepik

כיוון שיש אינספור אפשרויות לתכנון ימי כיף וגיבוש לעובדים, התייעצנו עם הצוות של פורטל קרמל כדי לקבל כמה רעיונות מקוריים ומוצלחים. למי שעדיין לא מכיר, פורטל קרמל הוא האתר המוביל והמקיף לארגון אירועים, פעילויות ופנאי כך שתוכלו להיות בטוחים שהחבר’ה האלו יציעו רעיונות שווים מניסיון מקצועי בתחום.

הפעלה אקטיבית ומגבשת לצוות עובדים


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אם הכיוון הוא לתכנן יום גיבוש אקטיבי ומאתגר של פעילויות ומשימות, ובקיצור הפעלה שתרים את העובדים על הרגליים, כדאי לקחת אותם למתחם לייזר טאג. מדובר על משחק קבוצתי מאתגר המדמה משחק לחימה בשטח בנוי, כך שהמשתתפים מקבלים רובי לייזר מיוחדים ואפודי מגן המזהים את פגיעות הלייזר של היריבים. מדובר על פעילות נהדרת, חווייתית ומגבשת שתעניק לעובדים הנאה משחררת.

אפשרות נוספת להפעלה אקטיבית ומומלצת היא התנסות במשחקי חדר בריחה, שהפכו להיות פופולריים במיוחד בקרב צעירים ומבוגרים. המשחק משלב משימות, אתגרים וחשיבה יצירתית הנעשים בשיתוף פעולה של כל המשתתפים ולכן זוהי פעילות מצוינת עבור גיבוש עובדים.

אטרקציה משעשעת וחווייתית

רעיון ליום גיבוש לעובדים שאיננו כולל פעילות פיזית של המשתתפים הוא סדנת צחוק משעשעת וגדושה בהומור מקורי. את סדנאות הצחוק מעבירים מפעילים מקצועיים, שהם למעשה סטנדאפיסטים מנוסים, כך שבנוסף למופע סטנד אפ העובדים ייהנו מהפעלה חווייתית ומפילה מצחוק הכוללת משחקי אימפרוביזציה, משימות זוגיות וקבוצתיות ועוד פעילויות נוספות שיגבשו בצורה נעימה ומצחיקה את כל חברי הצוות.

פעילות שטח מרעננת ומשחררת

במידה והעובדים נמצאים במשך מרבית יום עבודתם במשרדים, מפעלים, מחסנים או כל שטח עבודה אחר סגור – תוכלו להוציא אותם לשטח ולאוויר הפתוח, ולשלב ביום הגיבוש טיול ג’יפים חווייתי בשטחים פסטורליים מיוחדים. זהו רעיון מקורי ומלא אדרנלין שמתאים לצוות קטן יחסית של עובדים, כיוון שכל ג’יפ יכול להכיל עד ארבעה אנשים. אם התכנון הוא לערוך יום גיבוש מלא הנמשך לאורך כל היום, ניתן לשלב יחד עם טיול הג’יפים גם מסלול טיול רגלי, ארוחת פיקניק מפנקת בטבע או אפילו רכיבה קבוצתית על אופניים במסלולי שטח שונים.

כיצד למצוא רעיונות יצירתיים לימי גיבוש וכיף?

הבאנו לפניכם מספר מצומצם יחסית של רעיונות מעניינים לימי גיבוש וכיף, כך שאם תרצו למצוא עוד שפע רעיונות יצירתיים נוספים כדאי שתבקרו בפורטל קרמל המכיל אינספור פעילויות ואטרקציות לכל מטרה. ניתן לבצע חיפוש שיטתי ויעיל באמצעות כלי סינון חכמים המופיעים באתר, וכך למצוא בקלות אטרקציות בחיפה, במרכז, בירושלים ואפילו באילת.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. מגניב, שמח לשמוע על הפעילויות החדשות האלו בישראל!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

הובלות 4 בסט לינקס צילום pixabay

הובלות משרדים וארגון המשרד מחדש. כנסו וגלו איך תעשו זאת נכון

תפריט נגישות