יום ראשון , מאי 12 2024
דף הבית / מדורים / המומחים / שינובר גרופ: החברה שמציעה שירות מקצועי להקמת מוקדים טלפוניים

שינובר גרופ: החברה שמציעה שירות מקצועי להקמת מוקדים טלפוניים

אם אתם מתכננים לפתוח עסק שעיקרו הוא מכירות ושירות לקוחות טלפוניים, או שיש לכם עסק כזה ואתם מחפשים אמצעים לייעל את השירות, יש לנו פתרון בשבילכם – הקמת מוקד טלפוני למכירה ושירות הוא הכלי שאתם צריכים לניהול שוטף קל ופשוט של העסק. בואו להכיר את שינובר גרופ ואת השירותים שהם מציעים להקמה ותחזוקה של מוקד טלפוני

בסט לינקס. צילום: pixabay
צילום: pixabay

מדוע כדאי להקים מוקד טלפוני אצל שינובר גרופ?

על אף התקדמות הטכנולוגיה והמעבר של עסקים רבים לעסקים באינטרנט, תחום המכירות ושירות הלקוחות בטלפון עדיין קיים וחזק, ויש לו ביקוש לא מועט. למעשה, גם התחום הזה נהנה מהפיתוחים הטכנולוגיים העכשוויים, ותחום העסקים נעשה מהיר ונוח יותר גם לאלו המשתמשים בטלפון כדי לסגור עסקאות. שיחת טלפון חוסכת זמן וכסף לכל מי שמשתמש בה במקום פגישה פיזית ושליחת נתונים באמצעים פיזיים אחרים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


השירות של קבוצת שינובר גרופ מספק לכם מערכות מוקדי טלפון משוכללות ונוחות, שיאפשרו לכם לנהל בנוחות את העסק שלכם בלי דאגות או בעיות טכניות.

סוגי המוקדים הטלפוניים ששינובר גרופ מציעים ללקוחותיהם

שינובר גרופ יכולים להקים בשבילכם מוקדים טלפוניים מכל מיני סוגים:

  • מוקד מכירות פנימי (Inhouse) – מוקד טלפוני שהעובדים בו הם עובדי החברה. שעות הפעילות של מוקד כזה הן מוגדרות מראש, ומוקדי חירום ושירות מיידי יכולים לפעול גם במתכונת 24 שעות ביממה.
  • מוקד טלפוני חיצוני – מוקד המספק שירות לעסק שלכם, אך העובדים שבו הם עובדים במיקור חוץ שאינם עובדים של העסק. יש בעלי עסקים המשתמשים אך ורק במוקד כזה, אך הוא יכול להיות מוקד שני למקרי חירום או לימים ולשעות שיש בהם עומס לקוחות.
  • מוקדי טלמרקטינג וטלמיטינג – מוקד טלמרקטינג הוא מוקד של שיחות יוצאות למכירה ולשיווק ללקוחות, המקבל מידע על לקוחות פוטנציאליים (לידים) ממערכת פנימית. מוקד טלמיטינג הוא מוקד המוציא שיחות כדי לקבוע פגישות כמו תיאום הגעת טכנאי או שליח, המשתמש במערכת CRM כדי לנהל את היומן.
  • הקמת מוקד וירטואלי חכם – מוקד מענה אוטומטי שאינו מצריך תפעול אנושי.
  • הקמת מרכזייה – אם יש לכם כמה קווים טלפוניים, מערכת ניתוב שיחות תעזור ללקוח שלכם להגיע בדיוק לקו שהוא צריך כדי לקבל את השירות שהוא צריך.

שינובר גרופ מלווים אתכם לכל אורך התהליך

לפניכם רשימה של השירותים ששינובר גרופ יכולים להציע לעסק שלכם בכל הקשור למוקדים טלפוניים:

  • הקמה ותפעול – שינובר גרופ יעשו בשבילכם את כל מה שצריך כדי להקים מוקד. אתם לא צריכים שום ידע מוקדם בנושא משום שהם יקימו אותו מאפס.
  • שימוש בטכנולוגיה מתקדמת – שינובר גרופ מתעדכנת בכל עת בטכנולוגיות הכי חדשות, ודואגת גם לעדכן את לקוחותיה. הטכנולוגיה שתקבלו לעסק שלכם היא הנוחה ביותר לניהול ותפעול של העסק ושל המוקד.
  • גיוס צוות – החלטתם לפתוח מוקד חיצוני ואתם צריכים לגייס אליו עובדים, או שאתם מחפשים עובדי חברה שיעבדו אך ורק במוקד? שינובר גרופ תעשה זאת בשבילכם ותמצא לכם את האנשים הכי מתאימים לתפקיד. הניהול של האנשים במוקד החיצוני לא יהיה עניין מבחינתכם, משום שתדעו שהבחירה בשינובר גרופ נותנת לכם את הכלים הטובים ביותר.
  • הדרכות והטמעות – שינובר גרופ מספקת ליווי ללקוחותיה מבחינה מקצועית, כך שכל שאלה תיענה במהירות וכל עניין ייפתר בלי מאמץ. החברה מספקת גם הדרכות בענייני טכנולוגיה והטמעת מערכות במידת הצורך.

סיכום

שינובר גרופ היא אחת החברות המובילות בארץ להקמת מוקדים טלפוניים מכל הסוגים – מוקדי מכירות המקבלים ומוציאים שיחות מכירה ושיווק, מוקדי תמיכה טכנית, מוקדים פנימיים וחיצוניים וגם מוקדים לקביעת פגישות שטח. חברת שינובר גרופ תלווה אתכם לאורך כל תהליך ההקמה וההטמעה של המערכות כדי שתבינו בדיוק איך לנהל אותה ואת העסק שלכם בצורה יעילה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

בסט לינקס. צילום: pixabay שמלות כלה קלאסיות

שמלות כלה קלאסיות או מודרנית? כך תבחרי את השמלה המושלמת

תפריט נגישות