יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / מדורים / המומחים / המתנה המושלמת והמתבקשת לבית – קונסולות משחקים

המתנה המושלמת והמתבקשת לבית – קונסולות משחקים

תקופה מאתגרת ולא קלה עוברת על כולנו, כאשר כבר כשנה שהחיים מתנהלים בצורה מוגבלת וחלקית בלבד, בעקבות המגפה המשתוללת בארץ ובעולם. במיוחד לאורך הסגרים הארוכים והמייאשים, כמעט כל בית זקוק לזריקת מרץ ועידוד, למשהו קטן שישמח, ירגש, יכניס עניין מחודש ובמיוחד גם ייתן לילדים משהו ליהנות ולשמוח ממנו. עבור כל הורה שעדיין לא חשב על אפשרות זו תנו לנו להציע את המתנה האולטימטיבית, המושלמת והמתבקשת ביותר עבור כל בית כיום – קונסולות משחקים.

ביי פוסט קונסולת משחקים Fotolia_142377615_XS
קרדיט: פוטוליה

קונסולת משחקים לבית – יתרונות עיקריים


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


נראה כי כיום יותר מתמיד קניית קונסולה זו או אחרת לבית מהווה פעולה הגיונית, רצויה ואף מתבקשת – קונסולות אלו מעניקות לילדים, בני נוער וגם לא מעט מבוגרים ברחבי הארץ שעות על גבי שעות של הנאה צרופה, וזה נכון תמיד, גם ללא קשר למגפת הקורונה. במהלך השנה האחרונה, בה כולנו נאלצנו לבלות בבית הרבה יותר זמן ממה שהיינו רוצים, משחקים אטרקטיביים ודרכים מלאות עניין להעביר באמצעותן את הזמן הופכים לדבר הגיוני ומתבקש, במקרים רבים אף הכרחי.

קונסולות משחקים כיום מציעות כמות אדירה של משחקים שונים, כל אחד ואחד מהם עולם ומלואו – מדובר במשחקים מושקעים ביותר אשר על פיתוחם עמלו אינספור אנשים וחברות ענק לאורך שנים, ומציעים כניסה לעולם חדש, עשיר ומרתק, כל משחק והעולם שהוא בונה עבור המשתתפים בו.

בנוסף, קונסולות המשחקים המרכזיות, דוגמת אקס בוקס ופלייסטיישן 4 (אליהם נגיע מיד) מאפשרות כיום גם אינטראקציה עם אנשים ושחקנים אחרים מכל רחבי העולם. כך, גם אם נאלצים להסתגר בבית לאורך ימים ושבועות (למשל, כי יש סגר…), ניתן עדיין לתקשר ולשחק יחד עם חברים ומכרים, כמו גם אנשים זרים לחלוטין אשר חולקים עימנו את אותו תחביב ותחום עניין, גם אם הם בכלל גרים בשבדיה, ברזיל או דרום אפריקה…

XBOX ופלייסטיישן 4 – ליהנות מהטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם המשחקים

על מנת ליהנות מהטוב ביותר שיש לעולם הטכנולוגיה ומשחקי הווידיאו להציע לנו, ניתן לרכוש את אחת משתי קונסולות המשחק המרכזיות והעיקריות בשוק כיום – הראשונה היא אקס בוקס וואן (XBOX One) מבית מייקרוסופט והשנייה היא פלייסטיישן 4, מבית סוני. קונסולות אלו טומנות בחובן את הטכנולוגיה המתקדמת ביותר בעולם כיום בתחום משחקי הווידיאו, ומאפשרים גם לשחק מול ויחד עם שחקנים אחרים מכל רחבי העולם בזמן אמת.

למעשה, כל אחת מקונסולות אלו יכולה להכניס בבת אחת כמות עצומה של עניין, ריגוש והנאה צרופה לכל בית, בין אם מדובר בבית עם ילדים קטנים, בני נוער או רק מבוגרים. במידה ומפתיעים את הילדים באמצעות אחת מקונסולות אלו כדאי לברר לפני איזה סוג של משחקים הם אוהבים במיוחד, ולרכוש גם משחק או שניים יחד עם הקונסולה (במקרים רבים היא מגיעה כבר עם אחד המשחקים הפופולאריים ביותר) – האם הם אוהבים לשחק כדורגל במחשב? אולי משחקי הרפתקאות ופנטזיה? אחרים מעדיפים משחקים של אסטרטגיה או של כל אחד ממגוון הז’אנרים האחרים של משחקים הזמינים כיום עבור קונסולות אלו. האפשרויות רבות ובלתי מוגבלות, וכולן ללא יוצא מן הכלל יפיחו חיים מחודשים בבית ויעשירו את זמן הפנאי, במיוחד בתקופות הסגרים והריחוק החברתי.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מגה לינקס צילום: FREEPIK

להציע בחופשת הפסח? 4 יעדים בחו״ל להצעת נישואין

תפריט נגישות