יום ראשון , מאי 19 2024
דף הבית / מדורים / המומחים / חשיבות פתרונות IT לעסקים במיקור חוץ

חשיבות פתרונות IT לעסקים במיקור חוץ

חברת START מובילה את תחום שירותי IT לעסקים במיקור חוץ, ומאפשרת לעסקים וארגונים ליהנות מניהול אטרקטיבי של מערכות המחשוב בעסק על ידי העברת חלק גדול מהפעולות הטכניות אלינו.

ביי פוסט צילום Canva
צילום: Canva

השיטה מאפשרת לארגונים ולעסקים להתמקד בפעילויות החשובות עבורם, תוך ידיעה שהם זוכים לשקט נפשי כאשר כל תשתיות המחשוב ואבטחת המידע מנוהלות בידיים מהימנות.
בין אם אתם מנהלים משרד קטן, בו עובד בודד או מספר עובדים אחראים על שירותי המחשוב או טיפול בתקלות, ובין אם אתם הבעלים של חברה גדולה שאינה מרוצה ממקצועיות הטכנאים שלה, רוב הסיכויים שנוכחתם בחשיבות פתרונות IT לעסקים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


תקלות מחשוב הן עניין נפוץ: החל מבעיה קלה שצצה במדפסת הרשת וכלה בתקלת תקשורת רצינית בין כל מחשבי הארגון, כל בעל עסק שואף להתנהל על מי מנוחות, במינימום תקלות. מנהלי עסקים וארגונים צריכים לדאוג שהפעילות העסקית שלהם תתנהל ללא הפרעה, כך שיהיה למי לפנות כאשר תקלות מסוימות תתרחשנה. ההערכות הזו כוללת הסתמכות על צוות IT מקצועי האמון על הטיפול בתקלות.

כל היתרונות של פתרונות מחשוב המנוהלים על ידי ספק חיצוני

רכישת שירותי מיקור חוץ מאפשרת לעסקים וחברות להנות ממגוון יתרונות לאורך תקופת השירות:

חסכון בעלויות

שימוש בפתרונות מיקור חוץ בתחום שירותי IT לעסקים, מתאפשר באמצעות חבילות שירות שונות הניתנות בהתאם לצרכי הלקוח.
חבילות אלו חוסכות לארגון או לבית העסק את הצורך בהעסקת מומחי IT במשרה חלקית או מלאה, ואת הליכי הגיוס המתישים.
כך למשל, קבלת חבילת שירות מרוכזת, הכוללת מערך טכנאים שעומד לרשות העסק, חומת אש לעסקים, ניטור תקלות ושירותים נוספים, חוסכת את הצורך בהעסקת עובד נפרד עבור כל אחת מהמטרות הללו.
באומדן משוער נמצא כי העסקה של נותני שירותי IT במסגרת מיקור חוץ נמוכה בעשרות אחוזים מעלויות העסקה של כוח אדם מקצועי ומיומן.

התמקדות בפעילויות הליבה של העסק

כאשר בעל עסק שוכר שירותי Outsourcing בתחום ה-IT הוא למעשה מפנה את זמנו היקר וזמן העובדים לפעילויות חשובות יותר. כך הוא מייעל את משאבי הזמן והמשאבים הכלכליים הנדרשים להצלחה עסקית בכל תחום. לרוב, מדובר על חיסכון של כ-50 שעות בחודש בערך, שניתן לנצל אותן לדברים מועילים אחרים ואף לפיתוח העסק.

אין צורך להכשיר עובדים מיוחדים

שימוש בפתרונות IT המנוהלים על ידי חברה חיצונית, מאפשר לכל עסק או ארגון להנות מצוותי שירות מלאים ומובילים בתחומם, וכך למעשה מייתרים את הצורך בהכשרת עובדים מיוחדים מתוך הארגון או בית העסק או כאלו שיגיעו באופן קבוע לבית העסק.

גישה לטכנולוגיה מתקדמת

טכנולוגיות המחשוב הן דינאמיות ומתעדכנות לעיתים קרובות. כך יוצא שטכנולוגיות שהיו רלוונטיות אתמול, עשויות להפוך ללא רלוונטיות היום, וקיימת סבירות גבוהה שעד שבעלי העסק יסיימו הכשרת צוות עובדי IT במשרה מלאה, הטכנולוגיה כבר לא תהיה רלוונטית.
שכירת חברה המתמחה בפתרונות IT במיקור חוץ כמו IT START מעודכנת בטכנולוגיות החדישות ביותר, שמסייעות לעסקים להוביל בתחומם.

לרשותנו מאגר עשיר של מומחי IT בעלי הכשרת MSCE המספקים לארגון או לעסק את המשאבים הדרושים, בהתאמה אישית לצרכי החברה.

חיסכון ברכישת תוכנות וציוד יקר

פן נוסף שבו בא לידי ביטוי החסכון הכלכלי הוא שאין צורך להוציא אלפי שקלים על תוכנות וציוד יקרים שנזדקק להם לביצוע משימות המחשוב. החברה המספקת שירותי IT במיקור חוץ דואגת לספק את הציוד והתוכנה באיכות הגבוהה ביותר שהארגון או העסק זקוקים להם.

לסיכום, האם שכירת שירותי IT במיקור חוץ מתאימה עבורכם?

רגע לפני סיום, בואו נתמקד בכם: בעלי העסק או הארגון, האם פתרונות IT במיקור חוץ מתאימים עבורכם?
חשוב להבין שהצרכים של משרד עו”ד אינם זהים לצרכים של חנות צעצועים, חברת הייטק או רשות מקומית. לכל ארגון או עסק יש צרכים שונים בתחום שירותי מחשוב לעסקים ויש להשקיע מחשבה ולקבל החלטה מושכלת רק לאחר הבנת הצורך של בעל העסק.
כך או כך, מערך שירותי IT מקצועיים יתרום להתנהלות יעילה יותר של מערך המחשוב הקיים בחברה, ויקנה אפשרות לאתר בקלות בעיות ותקלות בכל רגע נתון, יתרון עצום שלא מתאפשר ללא השירות.

אנו בחברת IT START, נשמח לסייע לכם לייעל את תהליכי המחשוב הקיימים בחברה. כשלרשותנו ידע מקצועי והון אנושי איכותי הבקיא בפתרונות טכנולוגיים מתקדמים, נעניק לכם פתרון שיהפוך את העבודה לקלה ונוחה יותר.

המאמר נכתב ע”י צוות התוכן של צריח מדיה – אסטרטגיה שיווק ומיתוג

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ביי פוסט. צילום: freepik

מהו בית חולים לכלבים

תפריט נגישות