תעודות סיום והוקרה הוענקו ל-20 אזרחים ותיקים מאור יהודה שסיימו את שנת הלימודים ב"כיתת הוותיקים" שבחטיבת יובלים. הפרויקט המרגש, הפועל בשיתוף אגף החינוך והמשרד לשוויון חברתי, מפגיש מדי שבוע את הגמלאים בכותלי בית הספר ללמידה מעשירה ולחיזוק הקשר הבין-דורי. ההתרגשות בטקס הייתה בשיאה, ורבים מהם כבר הודיעו: נחזור ללמוד גם …
קרא עוד »
אונו News


