יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / גבעת שמואל – הפרלמנט

גבעת שמואל – הפרלמנט

וותיקי גבעת שמואל הקימו פרלמנט מקומי הנותן במה חופשית לכל אחד להשמיע את דבריו ולנהל דיון מכובד ותרבותי . דוד אשל יוזם הפרויקט: "נוכיח שאפשר לא להסכים מבלי לשנוא"  

פרלמנט גבעת שמואל

הכנסת, הקונגרס, הבונדסטאג ועכשיו גם הפרלמנט של גבעת שמואל. קהילת בני ’55 פלוס’ נפגשים מדי שבוע בחסות המתנ”ס סביב נושאי תוכן והעשרה. לאחרונה החליטו ליזום ‘פרלמנט’ מקומי שיהווה במה לדיונים ערים סביב נושאים שעל סדר היום הציבורי במטרה לעודד שיח אינטלקטואלי מכבד. “אחת הסיבות להקמת הפרלמנט”, מסביר המשורר דוד אשל, שיזם את הפרויקט, “היא לנסות להוריד את רמת להבות השנאה עד למינימום. להוכיח שאפשר לא להסכים מבלי לשנוא, לבזות או להכות מתחת לחגורה”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


פרלמנט גבעת שמואל

במפגש הראשון שנערך השבוע בבית העם נכחו כמאה מוזמנים שצפו בהרצאתו של ח”כ לשעבר יוסי אחימאיר שמכהן כיום כיו”ר הנהלת מכון זבוטינסקי. אחימאיר סיפר על ניסיונו כפרלמנטר מטעם הליכוד ומסר את ברכתו להצלחת הפרויקט . “הפרלמנט יהווה כר נרחב לביטוי של דעות וכן דרך להסתכל על אופני הוויכוח בצורה חיובית” מספרת בעניין שלומית גידרון, יו”ר קהילת 55 פלוס.
פרלמנט גבעת שמואל

שירלי אחיטוב, מנהלת מתנ”ס גבעת שמואל סיפרה בערב ההשקה “כי זו תהיה פלטפורמה שתהווה מפגש של דעות שונות תוך כדי שמירה על כבוד הדדי”

המפגשים ייערכו אחת לשבועיים בימי שלישי בתשע וחצי בבוקר במתנ”ס והם ייערכו במתכונת של נושא שמועלה מראש ונמצא על סדר היום הציבורי, אליו יגיבו שני אנשים בעלי דעות שונות. לאחר מכן,ייערכו דיונים בקבוצות קטנות סביב שולחנות. “מהגבעה הזאת”, הסביר לנוכחים באולם דוד אשל, “לא יחזור על עצמו שוב סיפור ‘פילגש בגבעה’ שהוביל בזמנו גם למלחמת אחים. מכאן אנחנו נייצא את סיפור ‘פי רגש לגבעה’, שיימנע שנאת אחים או לפחות יפחית בסכנה. כולי תקווה שהפיות פה יבטאו את הטוב והמאחד ונעשה הכל כדי שהפיות הרעים לא יפצעו את העם ויפלגו אותו ולכן זהו קול קורא לכל מי שחפץ בכך”.
פרלמנט גבעת שמואל

 צילומים- איתן אלחרז

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

סופר פארם סניף פארק אונו. צילום באדיבות סופר פארם

סופר פארם מגייסת עובדים/ות לסניף פארק אונו

תפריט נגישות