יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / חדשות גני תקווה / חינוך / התיכון הראשון בגני תקווה

התיכון הראשון בגני תקווה

תיכון מיתר, התיכון הראשון בגני תקווה נחנך היום בהקמת התיכון לקחו חלק התלמידים עצמם במהלך חופשת הקיץ האחרונה ואפשר למצוא בו מגמות מיוחדות כמו סייבר, מידענות , ספורט, נחשון ומשפטים

התיכון הראשון בגני תקווה

התיכון החדש והיחיד בגני תקווה נחנך היום,  במעמד מנכ”לית משרד החינוך, מיכל כהן, ראש מועצת גני תקווה, ליזי דלריצ’ה, האלוף עוזי דיין, יו”ר מפעל הפיס, ח”כ מאיר כהן, ראש עיריית מודיעין-מכבים-רעות ויושב ראש מרכז השלטון המקומי חיים ביבס ועמליה חיימוביץ’, מנהלת מחוז מרכז במשרד החינוך.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


התיכון הראשון בגני תקווה

על התיכון בגני תקווה חולמים כבר עשר שנים אולם רק השנה הצליחו במועצה להוציא חלום זה אל הפועל ממש לפני תחילת שנה”ל הנוכחית. “אף אחד לא האמין שנספיק לסיים את בית הספר עד תחילת השנה”, מספרת ראש המועצה. “רק בזכות עשרות תלמידים, דור המייסדים, שביקשו לקחת חלק בהקמת המבנה הצלחנו לפתוח שעריו כבר ב 1 לספטמבר“, מוסיפה בגאווה. אך לא רק בהקמתו הפיסית היה להם חלק התלמידים סייעו בבנייתו של התיכון, עיצובו, בחירת שמו ואפילו בחירת המגמות הנלמדות בו.

“דור המייסדים”, התלמידים הראשונים של התיכון בחר את שם המוסד – מית”ר (מנהיגות, יזמות, חדשנות ורב-תחומיות). בין מגמות הלימוד שנבחרו: מידענות סייבר, נחשון, עתודה למוזיקה, מדעי החברה, כלכלה, משפטים, ספורט, קולנוע וכיתת מעוף. בבית הספר לומדים 170 תלמידים – השנה, כולם בכיתה י’.

התיכון הראשון בגני תקווה

ליזי דלריצ’ה, ראש מועצת גני תקווה אמרה בטקס: “חלום התיכון ליווה את היישוב שלנו זמן רב וזו זכות גדולה עבורי להיות מי שהצליחה גם לחלום וגם להגשים את המעמד הכל כך מיוחד והמשמעותי הזה.

מנכ”לית משרד, החינוך, מיכל כהן, בירכה את התלמידים, את המועצה ואת הצוות החינוכי: “בית הספר הוא לא רק בשביל למידה, למידה מקפלת בתוכה קודם כל להיות בן אדם ערכי ותורם. ראש המועצה אמרה לי באחת הפגישות שלנו שהילדים חייבים להישאר פה בגני תקווה ולא צריכים לצאת מחוץ ליישוב ובמנהיגות שלך את מאפשרת שהבית הזה יהיה בית עבור כל ילדי גני תקווה, שישים את הילדים בראש לפני ההישגים”.

התיכון הראשון בגני תקווה

חיים ביבס, יו”ר מרכז השלטון המקומי וראש עיריית מודיעין- מכבים- רעות: “לתלמידים היקרים כשאתם מקבלים תיכון שיש בו הכל יש לכם רק לצקת בו תוכן. השלטון המקומי מכוונים מטרה לנושא של חדשנות בדיוק כמו שיש גם בתיכון ומה שאתם עושים כאן הוא דבר יפה ומבורך”.   גם יו”ר מפעל הפיס עוזי דיין בירך את התלמידים והמליץ להם להשקיע בלימודים ובהשכלה על מנת להבטיח את עתידם.

עמליה חיימוביץ‘, מנהלת מחוז מרכז במשרד החינוך: “מרגש לחנוך בית ספר חדש ובייחוד תיכון ביישוב בו לא הייתה קיימת מסגרת על יסודית קודם לכן”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות