יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / משטרת ישראל מציגה – ירידה של 63% בפשיעה באור יהודה

משטרת ישראל מציגה – ירידה של 63% בפשיעה באור יהודה

על פי נתוני המשטרה שנחשפים באתר אונו ניוז יש ירידה של 73% בעבירות מטרדי רעש. ירידה של 63% בהתפרצויות לדירה, רכבים ועסקים. מפקד השיטור העירוני - זאת תוצאה של תושבים מעורבים, עירייה תומכת ומשטרה חזקה

שיטור עירוני אור יהודה

באור יהודה פועלת יחידת השיטור העירוני בפיקודו של פקד  אורן בואני, מיד עם תחילת עבודתה של היחידה, סומנו עבורה מספר יעדים עיקריים על ידי העירייה ובהתאם להנחיות סנ”צ אלי פינטו מפקד תחנת מסובים, כגון הורדה של אירועי האלימות ברחבי העיר, צמצום מפגעי ונדליזם ורעש בפארקים ובגינות הציבוריות ושמירה על הסדר הציבורי.



רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות אור יהודה  – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? היכנסו לקבוצה  – חדשות אור יהודה


פקד אורן בואני שיטור עירוני אור יהודה
פקד אורן בואני שיטור עירוני אור יהודה

העיר חולקה לתת אזורים – פוליגונים, לפי פילוח של אירועים משטרתיים, בשנה שעברה איזור התעשייה היה בדגש של הפעילות המשטרתית, השנה בנווה רבין. באור יהודה פועלת בהצלחה רבה יחידת השיטור העירוני בפיקודו של פקד אורן בואני.

בראיון איתו מספר בואני, כי סוד ההצלחה במלחמה בפשיעה מקומית היא שיתופי הפעולה בין כלל הגורמים. בואני – “חיזקנו מאוד את משמר השכונה, גם בנווה סביון ורבין, התושבים יותר ערניים, יוצאים לסיורים לילים, אלו מכפילי כוח למשטרה, מספיק שרואים רכב חשוד בשכונה או דמויות לא מוכרות, יש קבוצת וואטס משותפת לשיטור העירוני עם המתנדבים, ניידת יוצאת לשטח. הנוכחות ברחובות, מגבירה את הביטחון לתושבים וגם מרתיעה עבריינים.  כל זה בנוסף לעבודת הסברה בבתי הספר, השוטרים הקהילתיים ביחד עם סיירות ההורים, העירייה שתומכת ופועלת איתנו בשיתוף פעולה מלא להגביר את תחושת הביטחון והנוכחות. אני גאה מאוד בשוטרים ובאנשי השיטור העירוני ושוטרי תחנת מסובים בפיקודו של סנ”צ אלי פינטו, שזמינים לנו לכל קריאה”.

שיטור עירוני אור יהודה

באור יהודה אוהבים לשיר, מסתבר, והרבה. אבל כאשר מפגשים חברתיים בתוך בניני מגורים הופכים לחאפלות עד השעות הקטנות של הלילה כאשר יש שכנים מבוגרים או הורים לילדים זאת הופכת להיות צרה של ממש.

בשנת 2017 טיפלה המשטרה ב753 אירועים של מטרדי רעש. מספר עצום, וסבל בלתי יתואר לתושבים אשר רוצים ללכת לישון בשעה סבירה מבלי שרמקולים בדירה מעל , ינגנו עומר אדם בארבע לפנות בוקר.

סנ"צ אלי פינטו מפקד משטרת מסובים
סנ”צ אלי פינטו מפקד משטרת מסובים

פעילות שוטרי מסובים ביחד עם השיטור העירוני אשר כללה החרמות של ציוד הגברה ממפירי החוק, הצליחה לצמצם 200 אירועי רעש פחות מהשנה השנה שעברה. רק 555 אירועי רעש נרשמו באור יהודה בחצי שנת 2018.

הישגים נוספים שמציגה פעילות אכיפת החוק באור יהודה, ירידה משמעותית בגנבות רכבים והתפרצויות לדירות. בהשוואה של חצי שנת 2017, נגנבו מאור יהודה 55 רכבים, בשנת 2018 ירדו מספר הגנבות ל 28 בלבד.

גם במספר התפרצות לדירות ישנה ירידה לעומת שנת 2017, רק 19 התפרצויות בשנת 2018 לעומת 27 בשנה החולפת.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. שיקדישו יותר יוזמה ורצון ומוטיבציה בטיפול בסכסוכי שכנים שיעזרו חשוטר הקהילתי למצוא פתרונות אני מתכוונת למפקד שיטור עירוני ומפקדי תחנת מסובים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות