יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / לאה מילר מגבעת-שמואל זכתה בפרס מורי המאה

לאה מילר מגבעת-שמואל זכתה בפרס מורי המאה

בטקס מרגש  ורב משתתפים שהתקיים ביד בנימין, במסגרת שבוע החינוך הממלכתי דתי  במשרד החינוך, זכתה לאה מילר  בתואר 'מורת המאה'.

הגננת לאה מילר מגבעת-שמואל זכתה בפרס 'מורי המאה' של משרד החינוך

בטקס זכו מאה אנשי חינוך  בישראל  בתעודת הוקרה על היותם מנהיגים חינוכיים, פורצי דרך בהובלת תכניות ערכיות, לימודיות, וחינוכיות הפועלים ללא לאות להטמעת יעדי החמ”ד וקידום מטרת העל “בית חינוך כמשפחה. לאה מילר מנהלת וגננת  גן שושנים בגבעת-שמואל הינה גננת מוכרת ומוערכת עם ותק של 36 שנה במקצוע. 


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


מנהלת מחלקת גני ילדים בעירייה זויה טראוב:” לאה עוסקת בחינוך מתוך תחושת שליחות ומסירות גדולה. היא מצליחה באמת לראות את הילדים ולקדם כל תלמיד ע”פ חוזקותיו. האור בעיניים והאהבה לילדים וחינוך מתוך שליחות מאפיינים את לאה כגננת. היא הנהיגה וחיברה את הגננות לאשכול שמייצר יוזמות חינוכיות ומחבר את הגנים לקהילת ההורים”.

 עוד הוסיפה טראוב כי:” עד השנה האחרונה במקביל להיותה גננת  גן שושנים הייתה לאה גם גננת מובילה של אשכול גננות הממ”ד בעיר ומתוקף תפקידה פעלה לגיבוש הגננות, שמשה להן אוזן קשבת והניעה אותן לעשייה משותפת  ענפה ששיאה היה מיזם “יריד החסד” שחיבר את צוותי הגנים, ההורים, התלמידים הבוגרים והקהילה. ביריד נמכרו מוצרי יד שנייה במטרה לאסוף תרומות לעמותת “אילני חסד”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות