יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / חדשות חמות / ערב נשים: מה הקשר בין אוכל לסקס?

ערב נשים: מה הקשר בין אוכל לסקס?

על השאלה המסקרנת הזו ידברו שני מומחים, בערב אחד ומיוחד - רק לנשים, שיזמה עתידה פרנק, המוכרת יותר כ-'סבתא תידי'. הערב יתקיים, ביום חמישי הקרוב ( 24.11) במרכז שביט, רחוב בצלאל 8 רמת גן. 

מפגש נשים

הערב נועד לכל אותן נשים, ולא משנה בנות כמה הן, שקצת ‘איבדו’ את זה, והיו רוצות לגלות מחדש ,את עצמן וגם את אותה התחושה מפעם, זו של ההתרגשות, התשוקה,  ואיך אוכל יכול למלא פונקציה חשובה, בכל הסיפור הזה , של יחסים ומיניות של הגבר והאישה. הדוברת הראשונה היא, לימור בנדל, סקסולוגית, ויועצת זוגית, המדברת בפתיחות על הכל, עם המון חיוך, ניסיון וגישה בריאה לחיים. המרצה השני- משה פויסטרו- מ-‘מגלים עולם’, שידבר על הטעמים והריחות בהודו, ובמיוחד אילו תבלינים נחשבים כמעוררים. תפסנו את השניים לשיחה קצרה, בכדי לשמוע, מה מצפה לכל הנשים  שתגענה לערב זה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


לימור בנדל: “ידעתם שיש קשר בין אוכל מסוים לתפקוד המיני של הגברים? על אלה אני אספר, על מיניות בשילוב עם מזון, איך להחזיר את החשק לחיינו ולהתרגש מחדש, בכל גיל …

מדובר במופע מצחיק, על הנושא וגם על החיבור בין נשים לגברים, וגם מה הקשר לריחות, למאכלים ולמיניות מבחינה ויזואלית. אילו מזונות ישפיעו על המיניות שלנו? מה אישה יכולה/צריכה לאכול, בכדי להחזיר לעצמה את החשק המיני. אני גם אעניק טיפים מדליקים כיצד לשלב אוכל בסקס, קצת על פיתוי וחיזור, ויש גם מצגת”.

משה פויסטרו, שעסק בתוכנה עד לפני חמש שנים, החליט שהוא מחשב מסלול מחדש, ועשה הסבה לעיסוקים, שהוא באמת אוהב: טיולים, הרצאות, וצילום מקומות אקזוטיים ברחבי העולם.

משה :”אני אספר על התבלינים בהודו, הידועים כמעוררי תשוקה, גם מבחינה היסטורית, מה קרה בתקופה מוקדמת יותר, ואיך פעם התבלינים גרמו למלחמות, משום ששוויו נמדד בזהב – כמו הזעפרן. אספר על האוכל ההודי, ואשלב גם סרטונים ותמונות, במיוחד על התערובת המוכרת הנקראת :’מסאלה’, ועל ‘הל’, שיש לו ריח משכר, הוא מפיג עייפות ולכן משלבים אותו בקפה שחור, וגם על הקינמון הידוע כתבלין אירוטי”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מי שיקמה היערכות לשעת חירום באור יהודה. צילום: מי שיקמה

מי שיקמה ממשיכים לתרגל כדי להיות מוכנים בזמן אמת

תפריט נגישות