יום רביעי , דצמבר 11 2019
דף הבית / אור יהודה / קאט דה בולשיט – איך תפתרו את מצוקת החנייה באזורי התעשייה באור יהודה

קאט דה בולשיט – איך תפתרו את מצוקת החנייה באזורי התעשייה באור יהודה

פרויקט אונו ניוז - בחירות 2018, התושבים שואלים המועמדים מתחייבים. השבוע, כיצד פותרים מצוקת מקומות החנייה באור יהודה. המועמדת ננה חן סרבה למסור התחייבות לציבור

אזור תעשייה אור יהודה

אזורי התעשייה באור יהודה הם מקור לקנאה עבור כל אחד מראשי הערים בבקעת אונו, בכל חודש מליוני שקלים מארנונה של עסקים, אך לצד זה מחסור חמור בתשתיות של מקומות חנייה זמינים לעובדים במקום.

אתר אונו ניוז פנה לכל המועמדים לראשות העיר בשאלה זהה, כיצד יטפלו במצוקת החנייה באזורי התעשייה באור יהודה?

  יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "אונו ניוז" info@ononews.co.il


לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים  – אונו  ניוז
רוצים להגיב לכתבה? הכנסו לקבוצה  – חדשות אור יהודה

 

ננה חן – סרבה למסור התחייבות לציבור.
 

ליאת שוחט: נפנה את מסוף האוטובסים ונקים חניון גדול

ליאת שוחט
"העירייה בראשותי מקדמת הקמת חניונים ציבוריים הן לתושבים והן לבעלי עסקים כדי להתמודד עם הקשיים במציאת חניה. בין השאר מקודם תכנית להקמת חניון בשכונת סחל"ב עם 180 מקומות חנייה עבור דיירים וכן תכנית להוספת 180 מקומות חנייה מול הבריכה. במקביל, אנו מקדמים הקמת תכנית להקמת חניון גדול בדרום העיר בסמוך לאיזור הטרמינל סנטר, זאת לצד פינוי מסוף האוטובוסים מרחוב החרושת שעתיד לעבור לאיזור מתחם התעסוקה, ובכך לפתוח מקומות חנייה רבים לבעלי עסקים בעיר".
הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות אור יהודה  – להצטרפות
ישירות למייל – כל מה שקורה בעיר – להרשמה

עוזי אהרון: נקים מבני חניה פתוחים וזולים לגובה

עוזי אהרון
"כראש עיר, נושא החניה מתחיל קודם כל במדיניות. אצלי המדיניות תהיה שההכנסות מחניה אינם אמצעי להעשרת הקופה של העירייה על חשבון התושבים. המטרה של החניה, היא לאפשר, קודם כל, מקומות חניה לתושבים. בהתאם לזאת, יש להאריך את משך החניה בחינם לתושבי העיר עד ל- 3 שעות בכל אזורי התעסוקה והמסחר. באופן זה, מצד אחד, מרבית התושבים לא נזקקים לחניה של יותר מ- 3 שעות, ומצד שני,  זה עדיין מייצר חלופה שנותנת מענה יעיל למבקשי החניה.
בנוסף, יש צורך בהגדלת מספר מקומות החניה ולשם כך, יש היום פתרונות טכנולוגיים של חניה לגובה, כגון: מתקני קרוסלה וכדומה. באזורים מסוימים נקים מבני חניה פתוחים וזולים לגובה, כפי שקיים בערים מרכזיות בארץ ובעולם".

אפי גוטמן: מצוקת החניה באזורי התעשייה וברחבי העיר מדירה שינה מעיניי

אפי גוטמן

 "בשנה האחרונה עמלתי רבות ואף מצאתי פתרונות חניה דרך ועדת התנועה בראשותי, לתושבים הגרים בשכנות לאזורי התעשייה, עת אישרתי מגרש חניה של 200 מקומות לערך בשכונת סיני. מצוקת החניה באיזורי התעשייה נובעת לדעתי בחלקה ממתן היתרי בניה עם תקן חניה נמוך בתחומי המגרש. אפעל להגדלת תקן החניה במבנים חדשים, שיאושרו בתחומי המגרש בחניה תת קרקעית.

ישנם פתרונות חניה חכמים ומתקדמים שאני אבחן את הבאתם לאור יהודה, תוך בחינה כלכלית של הנושא, כמו חניה בקומות אשר מאפשרת ניצול יעיל יותר של השטח. בנוסף, אני מתכנן הקמת חניון משאיות מוגן בתשלום למען תושבי העיר בעלי המשאיות.
יאותר שטח חניה לתחנת קצה לתחבורה ציבורית אשר תאפשר עוד כ-100 חניות בלב אזור התעשייה. סיכמתי עם משרד התחבורה על קיום סקר צרכים שיכלול את תושבי העיר ואת העובדים באזורי התעשייה המגיעים מחוץ לעיר, במטרה לספק תחבורה ציבורית מועילה שתגרום להפחתת השימוש בכלי רכב על מנת להגיע לעבודה".

2 תגובות

  1. אפי הוא היחיד שפועל ופעל לאורך השנים בנושאי בתחבורה השונים ולכן גם האמינות והרקורד המוכח שלו עומדים לזכותו
    המון הצלחה, איש יקר!!!

  2. אפי אנחנו מאמינים בך, בהצלחה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

הפגנת האתיופים בירושלים

הניחו לנו להתפלל! הבוקר הפגינו בירושלים נציגי הקהילה האתיופית באור יהודה