יום ראשון , ספטמבר 22 2019
דף הבית / רמי לוי: "חווית השירות הדיגיטלי הפכה לאתגר"

רמי לוי: "חווית השירות הדיגיטלי הפכה לאתגר"

בטקס הענקת תואר ראשון ושני שהתקיים השבוע לבוגרי המרכז ללימודים אקדמיים (מל"א) אחד מאורחי הכבוד רמי לוי, התמקד בנאומו בחשיבות חווית השירות הדיגיטלי ללקוחות

רמי לוי נואם בטקס בוגרי מל"א
רמי לוי נואם בטקס בוגרי מל"א

לוי, הבעלים של רשת רמי לוי השקמה הנסחרת בבורסה בת"א, הסביר שחווית השירות הדיגיטלי חשובה כמעט כמו הקניה הפיזית ברשתות שכן צרכנים רבים מבקשים ליהנות משירות יעיל וזול ללא צורך להגיע לחנויות.

השירות הדיגיטלי הפך ברשת רמי לוי לאחד מהאתגרים במכירות. לדבריו "התופעה הולכת ומתגברת בקצב מהיר ולכן התרחבותה תהפוך למרכזית יותר בעתיד." לוי הסביר לבוגרים כי צריך בימנו לשים דגש מיוחד על לימודי שיווק ושירות ללקוחות כי אלה תחומים שעשויים להתפתח וירכזו ביקוש של עובדים מיומנים בעלי בשכר נאה.

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז וקבלו עדכונים בזמן אמת
יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "אונו ניוז" info@ononews.com

3 תגובות

  1. רמי לוי הוא איש עסקים מצליח שבנה את עצמו מאפס עד לדרגה של חברה עיסקית משגשגת. האיש יזם בנשמתו וחשוב שהסטודנטים, מעבר ללימודי האקדמיה, יבינו מהי יזמות ויכנסו לעולם העסקים ברגל ימין כמו לוי.

  2. שירות שווה ללקוחות הרבה. אמנם המחיר חשוב מאוד אבל השירות והיחס תורמים לרצון לחזור ולקנות. לכן חווית השירות הופכת בהדרגה למרכזית.

  3. לא הכל זה מחיר, שרות ונוחיות שווים גם ללקוחות. אמנם רוב הלקוחות בודקים מחירים אבל -חניה, מבחר, שרות מאיר פנים, חשובים בשיקולים היכן לקנות. אני מקווה שהרשתות מבינות ששירות הוא דבר חשוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אולי יעניין אותך גם:

ירי לעבר בניין באור יהודה

המשטרה חוקרת – ירי על בניין משרדים של קבלן מפורסם באור יהודה