יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / חדשות חמות / אור יהודה טרמינל סנטר – מטבחי EMB  

אור יהודה טרמינל סנטר – מטבחי EMB  

הלב של המטבח - ישנם אנשים שחולמים להיות על אי בודד, באמצע האוקיאנוס הכחול, נהנים מהבריזה  של הים, ובעיקר מהשקט...ויש כאלה שמגשימים את  החלום, דווקא בהקמת אי באמצע המטבח, שמסביבו יתמקמו בני המשפחה, ייהנו בצוותא מארוחה טעימה ומשיחה נעימה.

מטבחי EMB אור יהודה

השאלה היא, האם בכל מטבח ניתן לבנות אי? מה הפונקציות שהאי מספק? אילו פרמטרים נדרשים,לשם כך? וגם מה יתרונותיו מבחינת האחסון? תפסנו לשיחה קצרה את המעצב, אור קונפורטי ממטבחי אימבר –EMB
אור: “יש כיום ביקוש רב להקמת אי במטבח. זה בערך החליף את הדלפקים המוגבהים במטבחים של פעם…אנשים אוהבים את זה גם בגלל המראה, וגם בשל העובדה שניתן לשבת סביבו, במקום מסביב לשולחן בפינת האוכל. רבים מהלקוחות רוצים לשלב אי, אבל הוא לא תמיד יתאים לשטח החדר הקיים. לא נכון ולא שווה גם לבנות אי שגודלו יפחת מ-1.20 מ’ X 90 ס”מ. במידה וקיים שטח גדול בחדר המטבח, כדאי למקם אי שיהיה פרופורציונלי  גם לשאר שטח ארונות המטבח”.
מטבחי EMB אור יהודה
מה היתרונות של אי במטבח?
“כאשר לקוח מגיע אלי ומבקש לשלב אי במטבח, אני מברר עימו לאילו צרכים הוא מכוון, האם לאחסון, לישיבה, או לשילוב של שניהם. לפי כל הפרטים אני משלב את האופציות בתוכנית,על פי נתוני ומידות בית הלקוח. מבחינת הפונקציות: האי יכול לשמש גם כמקום אחסון, מגרות או דלתות, מקום ישיבה, משטח עבודה , להנחת כיור או כיריים, הכל תלוי בעיצוב המטבח. היתרון הנוסף הוא שמי שעובד מול האי, נניח מבשל או שוטף כלים, הוא חלק מהמתרחשות בבית, ולא מנותק כמו בחדר מטבח רגיל”.
מטבחי EMB אור יהודה


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אם מתייחסים לאי, במקום שולחן אוכל במטבח…
“מבחינת הישיבה, יש מגוון אפשרויות, כאשר יש לקחת בחשבון את העובדה שהאי נבנה בגובה של 90 ס”מ, לעומת שולחן אוכל בגובה נמוך יותר של 75 ס”מ, כך שנדרשים כסאות בר מוגבהים. לא תמיד נוח לכל אדם לשבת על כסא שכזה, ובוודאי לא  לאורך זמן, ובמיוחד לאנשים מבוגרים. להם אנו מציעים לבנות דלפק מרחף , או שולחן היוצא מהאי בגובה המותאם להם לישיבה נוחה יותר” .

מה הפרמטרים הנדרשים להקמת אי?
חלק מנוחות העבודה עם אי במטבח היא יכולת ההתנהלות סביבו. על כן,חשוב לשמור על מרחק מינימלי של 100 ס”מ בין האי לארונות המטבח, בכדי לשמור על יכולת מעבר של שני אנשים במקביל ומרחב נח לאדם לפתיחת מגירות.” כמו כן נדרש להכין נקודת חיבור למים, במידה ונמקם כיור ומדיח באי או נקודת חשמל\גז עבור הכיריים שילוב תנור בילד אין”
מטבחי EMB אור יהודהמטבחי EMB אור יהודה

מבחינת אחסון, מה היתרונות באי?
“מקום אחסון באי יכול להיות עצום, בשל העובדה  שהנגישות אליו היא בכל היקפו, בשונה ממטבח שיש לו חזית פעילה אחת בלבד. לרוב אי פונה מצדו האחד למטבח וצידו השני לסלון, לפינת האוכל או למבואת כניסה. לכן טבעי שתכולתו מכל צד תהיה רלוונטית לחלל שאליו הוא פונה”.
לתיאום פגישה ללא התחייבות:

050-9988579 –אור

03-6289779

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

כביש סגור. צילום אילוסטרציה canva

קריית אונו:רחוב שלמה המלך יסגר לתנועה מחר בשל הרכבת עגורן

תפריט נגישות