שבת , מאי 18 2024
דף הבית / בחירות 2023: הכר את המתמודד – מי אתה אמנון סעד?

בחירות 2023: הכר את המתמודד – מי אתה אמנון סעד?

הוא בן 61, גר ביהוד מעל 40 שנה, נשוי ואב ל-3. לפני כחודשיים הכריז חבר המועצה הוותיק אמנון סעד כי ירוץ לראשות עיריית יהוד-מונוסון בבחירות 2023. בראיון לאונו ניוז מספר סעד על הסיבות לבחור בו, והדברים שלדעתו חייבים לשנות "אפעל לקידום פרויקטים של התחדשות עירונית והרחבת בית העלמין"

אמנון סעד. צילום:סשה בוש
אמנון סעד. צילום:סשה בוש

המרוץ לראשות עיריית יהוד-מונוסון מתחמם ועולה שלב. בחודש דצמבר הכריז חבר המועצה אמנון סעד כי יתמודד לראשות העיר בבחירות 2023. בכך מצטרף סעד לאמנון סעד לליאור גלבוע ויובב גוניקמן שהודיעו אף הם על התמודדותם במרוץ. בראיון ל’אונו ניוז’ מציג סעד את משנתו ומספר באילו תחומים יפעל לשנות.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אמנון ספר לנו קצת על עצמך

“שמי אמנון סעד, אני בן 61, נשוי לגלית מזה 30 שנה, אבא גאה לנוי, מור ואור, וסבא מאוהב מזה חצי שני לתאומות סול ואלמה”

 

כמה זמן אתה מתגורר ביהוד-מונוסון?

“אני גר ביהוד כבר למעלה מ-40 שנה. השכונה הראשונה אליה הגעתי היא שכונת מכב”י – מהוליבר, בן צבי כצנלסון. בשכונה זו הקמתי את העסק הראשון – מינימרקט כשהייתי בן 21 מיד עם השחרור מהצבא. כיום מתגורר במרכז יהוד על יד שוק אשכנזי המיתולוגי”.

תחביבים מסוימים? משהו שאף אחד לא יודע עליך?

“התחביב שלי זה אנשים, להקשיב, להכיר, וכמובן לעזור כשאני יכול… בגלל זה התחברתי מלכתחילה לפעילות ציבורית. מה שלא כל כך יודעים עליי, זה שאני חובב היסטוריה, קורא הרבה בנושא ורואה סרטים ותכניות. בעיקר מוצא הרבה עניין בתקופת מלחמת העולם השנייה”.

למה לבחור באמנון סעד? איזה ניסיון ורקע אתה מביא עמך לתפקיד?

“ב-19 השנים האחרונות אני משמש כחבר מועצת העיר, חלק מהתקופה כסגן ראש העיר. אין שום דבר שדומה להתנסות אמיתית בענייני העיר ולהתנסות אמיתית בשירות הציבור. שום ניסיון ניהולי או שירותי מעולמות מקבילים לא משתווה לזה, כי הניסיון הזה מביא ידע ומיומנויות, והיכרות עם כל נושאי העיר, ובעיקר הבנה של מה זה להיות איש ציבור שחי את המורכבות של טובת הכלל מול טובת היחיד”.

מה הדבר הראשון שאתה הולך לטפל בו באם תיבחר?

“יש הרבה מה בעיר, אבל גם הרבה מה לשפר, זה מתפרש על פני תחומים רבים. אני החלטתי להציב בראש את ארבעת החלומות שלי: בראש ובראשונה לקדם את הפרויקטים להתחדשות עירונית, להקים פארק עירוני מפואר ומתקדם, להפוך את יהוד לעיר מוצלת ויפה, ולייצר מודל ארצי למערכת חינוך שמספקת מעטפת רחבה בהרבה מהמקובל בארץ, למען הורים ותלמידים.

בנוסף ליעדים אלה אני אפעל להרחיב את בית העלמין, לפתור תכניות בנייה בעייתיות במונוסון, סביונים וגם ביהוד הוותיקה, אחזק את פעילות התרבות, אפעל במלוא כוחי לעשות סדר בתחבורה הציבורית ולהפוך את יהוד למקום חווייתי יותר עבור משפחות”.

עמדה פוליטית שאתה מזדהה איתה?

“למען יהוד-מונוסון אני דוגל ביחסי שיתוף פעולה עם כל המפלגות. בנושאים מדיניים ובטחונים, אני לא רואה כמעט הבדל בין מה שנקרא “גוש הימין” לבין אלה שנחשבות מפלגות מרכז ויושבות כיום באופוזיציה. גם בנושאים כלכליים-חברתיים אין הבדל מובהק בין המפלגות והגושים לטעמי. לכן הבחירה שלי מושפעת הרבה מאיכות האנשים, והקול שלי יינתן למפלגה שבה אנשים הגונים, ישרים, פטריוטיים, אכפתיים ואחראיים”.

מלון אוויה – מה צריך להיעשות בשטח לדעתך?

“אין בכלל שאלה. אני אמנע בכל כוחי את שינוי התב”ע במקום, ויעוד המלונאות יישאר על כנו”.

כבר גיבשת רשימה? מי נמצא אצלך ברשימה?

“נכון לרגע זה אני לא עוסק בהרכבת הרשימה ולא חושב בכלל על הנושא הזה. בתנועה שלי יש אנשים איכותיים מאוד, ויותר סמוך לבחירות, אחליט ביחד איתם, מי מתוך הצוות שהתגבש הם המתאימים ביותר להיות מועמדים ברשימה”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בבסיס תל השומר. צילום: כיבוי אש

השריפה בתה”ש: מסקנות חוקר הדליקות הועברו למשטרה, והשמועות מתפשטות כאש בשדה קוצים

תפריט נגישות