יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / המדריך לאחסון שמיכות החורף

המדריך לאחסון שמיכות החורף

האביב כבר כאן, רבים מתחילים לאחסן את בגדי החורף, שמיכות צמר ופוך. מכבסת דרי קליין מיהוד עם מדריך לאחסון חכם של כל ביגוד החורף, רגע לפני שנארז בארונות

מכבסת דריי קליין יהוד
תוכן מקודם

עונת האביב היא בדיוק הזמן המתאים לעשות סדר, לאו דווקא סדר פסח… סדר בבית. ולא רק בגלל החמץ, שאולי  מתחבא לו במקומות לא צפויים, אלא בעיקר בשל המעבר בין עונות השנה. האביב מביא עמו, לא רק ניחוחות פריחה מתוקה, אלא גם רצון לנקות ולסדר את הבית, כמעין התחלה חדשה…שהרי במקורות כבר נכתב, כי חג הפסח הוא ראש השנה האמיתי.
במכבסת ‘דריי קלין’ מיהוד הכינו מדריך מיוחד לאחסון ציוד החורף, שמיכות פוך, שטיחים ובגדים
דרי קלין מכבסה יהוד


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


איציק פנחסוב בעל ניסיון רב שנים בתחום והבעלים של ‘דריי קלין’, המכבסה הוותיקה ביהוד, הכין מדריך המלצות כיצד רצוי לנקות וילונות, שטיחים וגם את שמיכות הפוך החורפיות, שבקרוב נאפסן בארון.

דרי קלין מכבסה - שמלות

איציק:”בימים אלו ממש מתחילים להרגיש את הלחץ אצנו כאן בעבודה. מביאים אלינו, חוץ מבגדים גם שמיכות חורף, שטיחים ווילונות, ואנחנו מטפלים בהכל בעדינות הראויה, כך שהניקוי לא יפגום במוצר. למיטב ניסיוני, שמיכות וכריות חובה לנקות אותם פעמיים בשנה. במידה ומכבסים  שמיכה במכונה ביתית, בזמן שהמכונה  מלאה במים, בתהליך הסחיטה עלול להיווצר מצב בו  המכונה תקלקל מהמשקל הרב.
דרי קלין מכבסה ביהודאני מציע להפוך את השטיחים כמה ימים לפני שמביאים אלינו, כדי שהחול והלכלוך שנצבר בהם , יצאו בקלות החוצה. התהליך של ניקוי השטיחים הוא באמצעות חומרים עדינים, כדי לא לפגוע בצבעים או בשטיח עצמו. אנו גם מתקנים את השולים של השטיח במידה ונפרמו. לגבי וילונות, זה הרי בעייתי לדחוס לתוך מכונת כביסה וילונות גדולים, שלא ברור כיצד ישרדו את התהליך. שמעתי מאחת מהלקוחות שניסתה לכבס בעצמה את הווילונות והן התכווצו ואיבדו את הצורה, וחבל על ההשקעה…אנו מנקים כאן ביעילות את כל סוגי הווילונות וכשאר מחזירים אותן למקומן, יש תחושת ניקיון וברק.
מכבסה ביהוד dry clean

לגבי שמיכות פוך, מדובר בשמיכות יקרות בדרך כלל , שאין אפשרות כלל לכבס במכונת הכביסה ולכן ניקוי יבש יעשה את העבודה. לאחר הניקוי רצוי לאפסן אותן, עד לחורף הבא, בארון בתוך ציפית מבד ולא בשקית ניילון.
מכבסת דריי קליין, יהוד
טלפון – 03-5363632

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות