יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / כללי / יום הורים: עיריית אור יהודה למען הורי המתגייסים

יום הורים: עיריית אור יהודה למען הורי המתגייסים

מרכז ההכנה לשירות משמעותי, אגף החינוך ותיכון יובלים קיימו ערב הורים לתלמידים שעתידים להפוך השנה למלש"בים כדי לספק להם כלים לקראת הגיוס. הרצאות של תא"ל גיא חסון וסא"ל אלינור אוזן ריתקו את המשתתפים

גיא חסון עם הורי המתגייסים
גיא חסון עם הורי המתגייסים. קרדיט: מעגל נשים גני תקווה

ערב להורי תלמידי כיתות י”א באור יהודה לקראת הגיוס נערך בשבוע שעבר בתיכון יובלים. האירוע החגיגי התקיים בשיתוף אגף החינוך, תיכון יובלים ומחלקת הנוער, כל זאת כדי לחשוף בפני ההורים של התלמידים שעתידים להפוך השנה למלש”בים (מועמדים לשירות ביטחון) את תהליך הגיוס והאתגרים שעומדים לפתחיהם.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות אור יהודה  – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? היכנסו לקבוצה  – חדשות אור יהודה


בערב השתתפו כ-100 הורים שניכר שיצאו בתחושת ביטחון גבוהה לקראת הבאות, ולמעשה הייתה זו יריית הפתיחה של מרכז ההכנה לשירות משמעותי בהובלת מחלקת הנוער שנפתח בימים אלו, וכבר בימים אלו ניתן מענה לבני הנוער בעיר לקראת הגיוס לצה”ל ולשירות לאומי באמצעות המרכז.

יעניין אותך גם – 
אור יהודה בטכניון
הדוכן הראשון שלי – הצצה לדוכן הסופגניות של נוי

ליאת שוחט והורי המתגייסים
ליאת שוחט והורי המתגייסים

במהלך הערב הוצגו בפני ההורים נתונים ומידע רלוונטי יחד עם שיחות מעוררות השראה על חשיבות הגיוס והשירות המשמעותי. בזמן ההתכנסות, המתינו להורים חיילים ממיצג החיילות של תל השומר שהשיבו לשאלות ההורים באופן פרטני וממוקד בנוגע לתהליכי המיון והגיוס.

 האירוע נפתח בברכות ראש העיר ליאת שוחט, מנהלת אגף החינוך, דלילה אשכנזי, מנהל תיכון יובלים, ד”ר נתי ברק, והמפקחת הרשותית, אתי רביאן. לאחר מכן שוחח עם ההורים תא”ל גיא חסון שדיבר על תיאום הציפיות לקראת השירות. בהרצאתו סיפק חסון כלים להורים לקראת השירות. בהמשך נערכה גם שיחה עם סא”ל אלינור אוזן, מפקדת לשכת הגיוס, שאף היא דיברה בעיקר על תפקיד ההורים במהלך הגיוס, ובעיקר על הליווי והתמיכה הנדרשים בשלבי המיון לצבא.

 

 


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

משתלת קקטוס סביון. צילום באדיבות המקום

המשתלה החדשה בסביון: “משתלת קקטוס” במבצעי פתיחה ומתנות לחג

תפריט נגישות