יום רביעי , מאי 1 2024
דף הבית / קרב גרסאות – האם נתפסה חוליית מחבלים באור יהודה?

קרב גרסאות – האם נתפסה חוליית מחבלים באור יהודה?

חבר המועצה ויו"ר האופוזיציה עו"ד עוזי אהרון פרסם פוסט בדף הפייסבוק שלו ובו טען כי בשבוע האחרון נעצרה בשכונת בית בפארק בעיר חוליית מחבלים רגע לפני פיגוע. מספר דקות לאחר מכן הוציאה ראש העיר ליאת שוחט פוסט משלה ובו קבעה כי מדובר בפייק ניוז וכי תגיש נגד אהרון תלונה במשטרה. אהרון ל'אונו ניוז': "עומד מאחורי הדברים שפרסמתי"

קרב גרסאות – האם נתפסה חוליית מחבלים באור יהודה?
קרב גרסאות – האם נתפסה חוליית מחבלים באור יהודה?

העיר אור יהודה, ושכונת בית בפארק בפרט, סוערות בשעות האחרונות בעקבות פרסום פוסט של חבר המועצה עוזי אהרון שטען בדף הפייסבוק שלו כי ממידע שהתקבל אצלו נתפסה לכאורה בשבוע האחרון חוליית מחבלים רגע לפני פיגוע בשכונת בית בפארק באור יהודה.


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של אונו ניוז

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


“בשבוע שעבר כוחות ימ”מ בליווי שב”כ פעלו בשכונת בית בפארק באור יהודה”, כותב אהרון. “הכוחות לכדו חוליית מחבלים פלסטיניים שעבדו במקום שתכננה לבצע פיגוע ראווה בטווח זמן המיידי”, כך טוען אהרון.

בסיום דבריו קרא אהרון לראש העיר ליאת שוחט: “די עם היחצנות וסיסמאות הביטחון – כעת אנו דורשים להפסיק את עבודת השבחים לאלתר וכל עובד שיתפס כשב”ח תופסק מיד עבודת הקבלן.”

שוחט לא חיכתה וכבר לאחר מספר דקות העלתה פוסט ובו טענה כי מדובר ב”פייק ניוז” שהפיץ אהרון. “נתחיל מהסוף להתחלה – לא היה ולא נברא שום אירוע כפי שתואר בשכונת בית בפארק או בכל מק אחר בעיר”, כותבת שוחט.

שוחט המשיכה וכתבה “ברגעים אלו אני בדרכי אל תחנת המשטרה כדי להגיש תלונה אודות הפצת דברי כזב שפורסמו ע”י חבר מועצה מהאופוזיציה שטען כי כוחות ימ”מ בליווי שב”כ פעלו בשכונת בית בפארק אצלנו באור יהודה.”

ליאת שוחט מגישה את התלונה. צילום: דוברות אור יהודה
ליאת שוחט מגישה את התלונה. צילום: דוברות אור יהודה

בהמשך הפוסט טוענת שוחט כי משיחה שקיימה עם מפקד תחנת מסובים סנ”צ ניסים אוחיון מדובר בפרסום שגוי.”כוחות הביטחון פועלים בכל הארץ וגם במרחב כדי לאתר מפגעים פוטנציאליים, כותבת שוחט. “אך גזרתנו בעיר אור יהודה לא אותרו מפגעים פוטנציאליים.”

אהרון הגיב לדברי ראש העיר ואמר: “נחכה ונראה, אני עומד אחרי הדברים שפרסמתי. אני שמח שראש העיר, אולי בעקבות הידיעה התחילה לפעול למען בטחון תושבי אור יהודה.”

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

המגדלים של קבוצת שבירו בשכונת נאות אריאל שרון, קריית אונו. הדמיה באדיבות קבוצת שבירו

שוק הדירות בבקעת אונו בחודש מרץ- איפה נמכרה דירת 4 חדרים ב 1.79 מיליון?

תפריט נגישות